Počet nahlášených stížností: | 50 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, včera jsem obdržela od Vás vyřízenou reklmaci mobilniho telefonu, ktery mel problemy s nabijením. Vymenili jste baterii, ale telefon stale nenabijí.
IPhone 4S 16GB
Autorizovany servis v Liberci, at nemusim platit dalsi postovne. Nebo vraceni penez.
|
Tweet |
Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, musí prodávající vadu odstranit. Pokud tak prodávající neučiní, nevyřídil reklamaci řádně. Pokud vada nebyla během reklamace odstraněna, jedná se o podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit. Tento nárok je nutné uplatnit přímo u prodávajícího.
Nepodaří-li se vyřešit spor smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.