Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#15821Nedoručený dopis od PSSZ

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 hodin 20 minut

Detail stížnosti

Publikováno
28.04.2017, před 8 lety

Martina Ocskaiová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 6.4.2017 mi PSSZ poslala dopis na místo trvalého bydliště v Plzni, jelikož žiju v Praze, rodinný příslušník mi tam zásilku přeposlal. Ta prý do Prahy 12.4. přišla a 13.4. mi ji bezúspěšně doručovali. Výzvu ve schránce ale nenechali a nenechali tam ani druhou výzvu k vyzvednutí dopisu ač tvrdili opak!
Dne 25.4.2017 mi přišel mezitím již druhý dopis od PSSZ, že jsem na první dopis od nich neodpověděla a tudíž mám problém, jen kvůli tomu, že si ze mě česká pošta dělá srandu a lže. Ten původní první dopis mi hodili do schránky až 26.4.2017 a já teď musím řešit pozastavení výplaty za nemocenskou.
Volala jsem kde se dalo, ale samozřejmě úplně zbytečně, protože prý nemůžu dokázat, zda jsem výzvy do schránky opravdu nedostala s tvrzením, že doručovatel je tam určitě dal.

Předpokládám, že je to boj s větrnými mlýny, ale nechápu jak si tohle můžou dovolit.

Děkuji

Martina O.


Požadované řešení

Podat vysvětlení a omluvu, netuším co jiného bych mohla požadovat, mají jediné štěstí, že výplata nemocenské nebyla tak vysoká, aby mi zadělala na problémy s placením nájmu a jídla.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2017 17:38, před 8 lety

Pokud pošta nedodá zásilku v souladu s uzavřenou smlouvou a poštovními podmínkami, lze uplatnit reklamaci dodání (čl. 40) nebo jinou reklamaci dle čl. 43 poštovních podmínek.

Pokud by spotřebiteli vznikla škoda jako přímý důsledek porušení povinnosti pošty, bude pošta odpovědna za škodu takto vzniklou. Provozovatel poštovních služeb odpovídá za škodu vzniklou při poskytování poštovních služeb v rozsahu stanoveném zákonem o poštovních službách a poštovními podmínkami.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Jedná-li se o opakované porušení, doporučujeme podat podnět k provedení kontroly Českému telekomunikačnímu úřadu, který je dozorovým orgánem v oblasti poskytování poštovních služeb.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.