Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
právě jsem se díval na svůj účet u Komerční banky a zarazila mě tam platba 2.247,- Kč, o které vůbec nevím, že bych svou platební kartou platil. U platby je uvedena společnost Be2 S.a.r.l., Luxembourg, LU, proto jsem ihned hledal tuto společnost na internetu a našel jsem tyto stránky, kde jsem našel již více stížností na podobné neoprávněné stržení peněz z účtu. Pokud jsem to dobře pochopil, tak se jedná o něco v souvislosti s dTestem? Vůbec nevím, protože o tyhle věci jsem se nikdy nezajímal a vím naprosto jistě, že žádnou smlouvu jsem neuzavíral. Opravdu nechápu o co jde a požaduji o okamžité vrácení částky na můj účet. Jan Paták
Okamžité vrácení peněz na můj účet.
|
Tweet |
Pokud by bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství na internetovém seznamovacím portálu, obsahují obchodní podmínky společnosti automatickou prolongaci členství. Při sjednávání služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz.
Přejeme Vám dobrý den,
v zájmu možnosti dohledání Vašeho profilu a objasnění/ řešení vzniklé situace prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste svůj profil na stránce be2 registroval,
velice Vám děkujeme.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.