Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#15824Neproveditelné zrušení VIP členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.04.2017, před 8 lety

Jana Dvořáková

Znění stížnosti

Dobrý den,

25. 3. 2017 jsem se registrovala na vašich stránkách. Zaplatila jsem si 149,- na měsíční zkušební dobu.

Před dvěma dny mi bez jakéhokoliv upozornění bylo členství prodlouženo (a stržena patřičná částka).
Vzhledem k tomu, že mi toto jednání připadá velmi neseriózní, rozhodla jsem se okamžitě členství zrušit a účet na vaší
seznamce zrušit. Bohužel však toto není možné.

Pokouším se o to tedy touto cestou. Pokud mé žádosti nebude vyhověno, budu nucena obrátit se s celou situací na Policii ČR.

Informujte mě prosím o vašem stanovisku k celé věci. Doufám, že můj účet bude zrušen a za nějaký čas (nevím na jak dlouhou mi byl účet prodloužen) se celá situace nebude opakovat. Na stránkách uvádíte, že účet je možno zrušit 14 dní před vypršením lhůty, což vzhledem k tomu, že mi peníze byly strženy před dvěma dny, by neměl být problém.

Jana Děchtěrenková


Produkt

Seznamka s placeným VIP členstvím, které nelze zrušit


Požadované řešení

Protože nedoufám ve vrácení peněz, požaduji okamžité zrušení VIP čleství a zrušení profilu na seznamce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2017 17:07, před 8 lety

Před uzavřením smlouvy je podnikatel povinen informovat spotřebitele mimo jiné o ceně služby, případně o způsobu jejího výpočtu včetně všech daní a poplatků. Tento údaj je povinen podnikatel spotřebiteli sdělit vždy. Pokud byl při nabízení služeb užit klamavý údaj nebo byl údaj o ceně opomenut, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná.

Pokud by bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky společnosti automatickou prolongaci členství. Při sjednávání služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit.

Pokud byly tyto skutečnosti naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět. Dle všeobecných obchodních podmínek (dále jen "VOP") společnosti musí být zpoplatněný smluvní vztah realizovaný prostřednictvím webové stránky vypovězen minimálně 14 kalendářních dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy – nebo, pokud byla při koupi zpoplatněného přístupu uvedena jiná lhůta, během uvedené lhůty. V opačném případě se závazek prodlužuje. Smluvní strany si tedy sjednaly, že je možné závazek vypovědět.

Dle § 1998 odst. 2 občanského zákoníku platí, že pokud je závazek vypovězen, zaniká uplynutím výpovědní doby. Lze-li však závazek vypovědět bez výpovědní doby, zaniká závazek účinností výpovědi.

Ve VOP výpovědní doba upravena není, závazek tedy končí účinností výpovědi. Dle VOP je výpověď účinná, pokud byla podána formou výslovného, písemného prohlášení (tuto část považujeme za nepřiměřenou smluvní podmínku, neboť spotřebiteli znemožňuje ukončit závazek - rozhodující by měla být vůle spotřebitele nebýt smlouvou dále vázán, nikoliv forma výpovědi). Pokud tedy spotřebitel podal výpověď, závazek byl ukončen ke dni účinnosti výpovědi.

Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Stačí, pokud spotřebitel doloží, že smlouvu vypověděl ve lhůtě stanovené v obchodních podmínkách.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.4.2017 13:14, před 8 lety

Přejeme Vám dobrý den, paní Děchtěrenková,

v zájmu možnosti dohledání Vašeho profilu a objasnění/ řešení vzniklé situace prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste svůj profil na stránce be2 registrovala,

velice Vám děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.4.2017 13:41, před 8 lety


Jana Dvořáková

Dobrý den,

e-mail pod, pod kterým jsem se registrovala, je janikk97@centrum.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.4.2017 10:12, před 8 lety

ID: A4C56E21


Přejeme Vám dobrý den a děkujeme Vám.

Dle našich informací byla již vzniklá situace objasněná prostřednictvím komunikace se Zákaznickým centrem be2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.4.2017 18:19, před 8 lety


Jana Dvořáková

Hodnocení:

Komentář: Zatím to vypadá dobře. Doufám, že v červenci až mi vyprší VIP členství, již nebude prodlouženo, tak jak nyní Be2 slibuje.