Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 28.4.2017 jsem poslala vyluštěnou tajenku křížovky SMSkou na číslo 9001009, vzápětí mi přišla zpráva, že postupuji do dalšího kola a hned na to, že litují, ale požadovaná služba nebyla nalezena s odkazem na tento email. Jak tomu mám rozumět?
Prosím o zaslání výsledku Vašeho šetření.
|
Tweet |
Pokud nebyla zaplacená služba poskytnuta, je vhodné, aby spotřebitel službu reklamoval. Obchodník je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Obchodník je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.
Nebude-li spotřebiteli vyhověno, může také podat návrh na zahájení řízení u finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný rozhodovat spory při poskytování platebních služeb. Navíc řízení před finančním arbitrem je zdarma. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.
Dobrý den,
poprosíme Vás o doplnění telefonního čísla, z kterého byla SMS odeslána. Bez telefonního čísla nejsme schopni reklamaci vyřešit a dohledat Vaši SMS v systému.
Telefonní číslo můžete poslat buď přímo na náš reklamační email: reklamace@airtoy.net nebo zanechat zde.
Děkujeme za upřesnění.
S pozdravem
Airtoy a.s.
Politickych veznu 21, 110 00 Praha 1, www.airtoy.cz, Email: reklamace@airtoy.net
Infolinka Po-Pá, 9:00 - 17:00 hod.: 602 777 555
T: +420 226 201 660
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Moje tel. číslo je 7373884124
Dobrý den,
poprosíme vás o zadání správného telefonního čísla. Zadala jste telefonní číslo v chybném tvaru a to 10ti místné, délka telefonního čísla je ale pouze 9 míst. Nejsme tedy schopni vaši platbu ověřit.
Děkujeme za upřesnění.
S pozdravem
Airtoy a.s.
Politickych veznu 21, 110 00 Praha 1, www.airtoy.cz, Email: reklamace@airtoy.net
Infolinka Po-Pá, 9:00 - 17:00 hod.: 602 777 555
T: +420 226 201 660
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Moje tel. číslo je 737388124
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Dobry den,
dne 28.4.2017 jsme do naseho systemu obdrzeli od operatroa T-mobile dve SMS v tyto casy a v tomto zneni:
2017-04-28 16:20:07 - Text prvni SMS: CLOC GIF NEUTECOUMIDOSVETA JARMILA KYTLICOVA UPRKOVA 3694 KROMĚŘÍŽ
2017-04-28 16:20:08 - Text druhe SMS: 76701
Prvni SMS nas system v poradku rozpoznal a vygeneroval odpovedni SMS: Gratulujeme, Vase odpoved byla spravna a postupujete do dalsiho kola. Pravidla najdete na www.rf-hobby.cz . Vyherce souteze uvedeme v cisle 18/2017. Redakce
Druhou SMS uz ale v poradku nerozpoznal a nenasel zadnou sluzbu odpovidajici teto SMS, proto vam byla odeslana SMS ve zneni: Litujeme, ale pozadovana sluzba nebyla nalezena. Kontaktujte nas na emailu reklamace@airtoy.net 9 Kc
K tomuto doslo pravdepodobne tak, ze kdyz jste zadavala SMS s tajenkou pro odeslani, bylo v SMS v textu udelano nevedomky odradkovani (enter) za slovem KROMĚŘÍŹ a telefon tak pri odeslani rozdelil SMS na 2 odchozi SMS.
Do naseho systemu tedy byly jiz od T-mobile doruceny dve prichozi SMS a na obe bylo korektne odpovezeno.
S pozdravem
Airtoy a.s.
Politickych veznu 21, 110 00 Praha 1, www.airtoy.cz, Email: reklamace@airtoy.net
Infolinka Po-Pá, 9:00 - 17:00 hod.: 602 777 555
T: +420 226 201 660
Hodnocení:
Komentář: Zdůvodnění, které společnost udala je těžké po tak dlouhé době vyřešit a napadnout, zaplatila jsem zbytečně 9 Kč s nulovým efektem.