Společnost


VČP Net, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1583Neuznaná reklamace vyúčtování plynu, reklamace závady na měřidle

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 30 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
05.12.2013, před 11 lety

Markéta Mečířová

Znění stížnosti

1. Dne 11.10.2013 jsme pomocí internetového formuláře reklamovali našemu dodavateli VCP Net vyúčtování plynu a reklamaci závady na měřidle

2. 23.10.2013 nám bylo odpovězeno, že byl proveden kontrolní odečet na základě kterého naši reklamaci neuznávají

V rámci odpovědi dodavatele chybělo jakákoliv vyjádření k reklamaci měřícího zařízení

3. 29.10 jsme mailem informovali VCP Net, že trváme na tom, že vyúčtovaná spotřeba je neúměrně vysoká (vzhledem k provozu domu) a že požadujeme přezkoušení měřícího zařízení. Toto přezkoušení jsme v případě bezvadnosti měřícího zařízení připraveni uhradit.

Do dnešního dne jsme na tento mail nedostali jakoukoliv odpověď a nedošlo ani k výměně, či kontrole měřícího přístroje.
Chtěl jsem vás tímto požádat o radu, jakým způsobem bych měli dále postupovat, tak aby dodavatel zabezpečil kontrolu měřícího zařízení


Požadované řešení

V rámci podávání reklamace jsme postupovali dle nastavených formulářů dostupných na internetu a předpokládal jsem, že v případě pochybností, které jsem touto reklamací vyjádřil, mi buďto:
- VCP net podá informaci, kdy byl instalovaný plynoměr naposledy ověřován a s jakým výsledkem
- nebo, že ho nechají zkontrolovat
- nebo, že mne s odkazem na § 71 ods.9 zákona č. 458/2000Sb budou informovat, že mám právo požádat o placené přezkoušení měřícího zařízení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2014 13:43, před 11 lety

Dle § 13 vyhlášky č. 545/2006 Sb., vyhlášky o kvalitě dodávek plynu a služeb v plynárenství je stanovena lhůta pro vyřízení reklamace. Zde je stanovena lhůta 15 dnů, pokud dojde i ke kontrole měřícího zařízení, je zde stanovena lhůta 90 dnů. Za každý den prodlení s vyřízením reklamace je zde stanovena sankce 750 Kč, maximálně 7500 Kč.
Pokud byl součástí reklamace požadavek na přezkoušení měřícího zařízení, je dodavatel povinný reklamaci v souladu s takovým požadavkem vyřídit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2014 20:17, před 10 lety

Společnost VČP Net, s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.