Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
1. Dne 11.10.2013 jsme pomocí internetového formuláře reklamovali našemu dodavateli VCP Net vyúčtování plynu a reklamaci závady na měřidle
2. 23.10.2013 nám bylo odpovězeno, že byl proveden kontrolní odečet na základě kterého naši reklamaci neuznávají
V rámci odpovědi dodavatele chybělo jakákoliv vyjádření k reklamaci měřícího zařízení
3. 29.10 jsme mailem informovali VCP Net, že trváme na tom, že vyúčtovaná spotřeba je neúměrně vysoká (vzhledem k provozu domu) a že požadujeme přezkoušení měřícího zařízení. Toto přezkoušení jsme v případě bezvadnosti měřícího zařízení připraveni uhradit.
Do dnešního dne jsme na tento mail nedostali jakoukoliv odpověď a nedošlo ani k výměně, či kontrole měřícího přístroje.
Chtěl jsem vás tímto požádat o radu, jakým způsobem bych měli dále postupovat, tak aby dodavatel zabezpečil kontrolu měřícího zařízení
V rámci podávání reklamace jsme postupovali dle nastavených formulářů dostupných na internetu a předpokládal jsem, že v případě pochybností, které jsem touto reklamací vyjádřil, mi buďto:
- VCP net podá informaci, kdy byl instalovaný plynoměr naposledy ověřován a s jakým výsledkem
- nebo, že ho nechají zkontrolovat
- nebo, že mne s odkazem na § 71 ods.9 zákona č. 458/2000Sb budou informovat, že mám právo požádat o placené přezkoušení měřícího zařízení
|
Tweet |
Dle § 13 vyhlášky č. 545/2006 Sb., vyhlášky o kvalitě dodávek plynu a služeb v plynárenství je stanovena lhůta pro vyřízení reklamace. Zde je stanovena lhůta 15 dnů, pokud dojde i ke kontrole měřícího zařízení, je zde stanovena lhůta 90 dnů. Za každý den prodlení s vyřízením reklamace je zde stanovena sankce 750 Kč, maximálně 7500 Kč.
Pokud byl součástí reklamace požadavek na přezkoušení měřícího zařízení, je dodavatel povinný reklamaci v souladu s takovým požadavkem vyřídit.
Společnost VČP Net, s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.