Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#15833Podvodné jednání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.04.2017, před 8 lety

Roman Lukšík

Znění stížnosti

Dle vyučtování služeb za měsíc březen jsem zjistil,že dne 21.3. 2x a 28.3.1x mi bylo staženo po 99kč za službu,kterou jsem si nikdy neobjednal. V mobilu do internetového prohlížeče a vyskočila na mě obrazovka, že mám zavirovaný telefon. Vymazat ani zrušit to nešlo, kliknutím na Odeslat potvrďte, že chcete viry smazat. Odklikla jsem to, protože jsem se bála, že se mi ztratí data, následně mi přišla sms Nakoupil jste Antivirus za 99 CZK. Děkujeme Vám!Stažení?:http://bit.ly/AndDef Podpora plateb: support@medianetpay.com
Napíši že mi do pěti minut zablokují telefon.


Produkt

K podvodnému jednání došlo 21.3.2x, 28.3-1x z č. 90309099


Požadované řešení

Jedná se o podvodné jednání, chci vrátit neoprávněně naúčtovanou platbu 297,-Kč a storno požadavku na nákup tohoto antivirového programu. Byl jsem u svého operátora nechat mobil zkontrolovat, ten mi řekl, že je v pořádku a neoprávněnou platbu si musím vyreklamovat sam, oni to neřeší.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2017 17:37, před 8 lety

Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.

Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Užitečné informace nalezne spotřebitel na této adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2017 21:59, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.