Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den
Dnes již po druhé bylo z mobilního telefonu nezletilého syna číslo 731 874 815 strženo 99,- za zboží - antivir, který jsme si neobjednali. Při zjišťovaní jak k tomu došlo, se svěřil, že se ji na mobilním telefonu z nenadání objevilo hlášení, že má telefon napaden virem a že ho musí okamžitě odstranit kliknutím na odkaz níže. Tím si myslím, že na ní byl vyvíjen nepřiměřený nátlak a v časové tísni byla donucena k provedení tohoto úkonu. Považuji to za podvodné jednání a žádám vás o okamžitou nápravu.
Požadované řešení
Žádáme okamžité zrušení služby o navrácení poplatků, za námi neobjednanou službu a zboží
S pozdravem / MFG
Ladislav Pešek
Číslo z kterého přišla sms:90309099
Žádáme okamžité zrušení služby o navrácení poplatků, za námi neobjednanou službu a zboží
|
Tweet |
Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.
Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Užitečné informace nalezne spotřebitel na této adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Dobrý den pane Pešku,
společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.
Chybné SMS řešíme s provozovatelem této služby. Pro refundaci vás chceme požádat o uvedení čísla tbankovního účtu. Prosíme zaslat tyto informace na e-mail: infolinka@comgate.cz
Pro zrušení pošlete SMS ve tvaru STOP SCAN na cislo 90319.
Pokud nechcete Prémiové služby na Vašem telefonu využívat, doporučujeme je nechat blokovat u Vašeho operátora.
Děkujeme.
S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Dobrý den pane Pešku,
děkujeme za uvedení reklamace a veškeré udaje pro vyřízení jsme předali na poskytovatele.
Přejeme hezký den.
S přátelským pozdravem,
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
e-mail: infolinka@comgate.cz
GSM: +420 495 855 445
Dobrý den pane Pešku,
reklamace je předána poskytovateli, který Vám bude refundovat peníze.
Přejeme hezký den.
S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.