Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,společnost b2 S.a.r.l. nabízela za 149,Kč,zkušební seznamku.
Tuto čásku jsem zaplatila,avšak před 2 dny,mi byla z mého účtu ztržena částka cca 2250,-Kč.Žádnou smlouvu jsem s touto společnosti neuzavírala.Dnes jsem e-mailem zaslala společnosti zprávu o této skutečnosti.Nevím,jak mohli automaticky bez souhlasu do mého účtu.
Děkuji za prověření.Seidlová
seznamka na zkušební dobu
vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud by bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky společnosti automatickou prolongaci členství. Při sjednávání služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz.
22.4.2017 13:26 | be2 S.a.r.l. (be2 S.a.r.l.)
ID: 58004504
Přejeme Vám dobrý den, paní Seidlová.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s automatickým prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 29.03.2017. Prolongace je jasně uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady.
VIP členství je automaticky prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP be2 – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.
Děkujeme Vám.
dobrý večer,zasílám část smlouvy,
1. Předmět smlouvy
(1) Předmětem smlouvy mezi zákazníkem a společností be2 mohou být jak bezplatné výkony, tak i zpoplatněné výkony. Před využitím zpoplatněného výkonu bude zákazník upozorněn na to, že výkon je zpoplatněný, a bude mu sdělena výše plateb, které bude muset v případě objednání provést. Společnost be2 nabízí zákazníkovi mimo jiné následující výkony (viz také ”3. Služby be2 a rozsah výkonů”):
Žádné takové upozornění jsem neobdržela,proto je mi s podivem,jak mohou strhnout částku z mého účtu bez souhlasu.
Každopádně, Vám děkuji za Vaše služby,kterými se mi snažíte pomoci.Seidlová
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
ID: WD3WGF56
Opět Vám přejeme dobrý den, paní Seidlová.
Upozornění na zpoplateněné služby a výše plateb Vám byla sdělená v rámci stránek s objednávkou a úhradou placených služeb (viz prosím také přílohy uvedené v rámci předešlého komentáře z naší strany) a zároveň jako součást Potvrzení o realizaci úhrady, které bylo zaslané na Vaši registrační emailovou adresu ke dni úhrady placených služeb.
Děkujeme Vám.
Dobrý den,
děkuji za vysvětlení,bohužel jsem tuto informaci,že se tímto zavazuji k nějaké další platbě nikde nenašla.
Škoda peněz,určitě bych je využila lépe,třeba i na charitu.Tak Vám nepřeji úspěch ve Vašem podnikání,tedy okrádání lidí,kteří se chtějí v dobré víře seznámit a místo toho přijdou o peníze.
KOMU CHCI NAOPAK PODĚKOVAT JE TENTO PORTÁL.Seidlová