Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#15841Neoprávněné ztrhnutí peněz z mého účtu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 měsíců 3 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.04.2017, před 8 lety

Ludmila Seidlová

Znění stížnosti

Dobrý den,společnost b2 S.a.r.l. nabízela za 149,Kč,zkušební seznamku.
Tuto čásku jsem zaplatila,avšak před 2 dny,mi byla z mého účtu ztržena částka cca 2250,-Kč.Žádnou smlouvu jsem s touto společnosti neuzavírala.Dnes jsem e-mailem zaslala společnosti zprávu o této skutečnosti.Nevím,jak mohli automaticky bez souhlasu do mého účtu.
Děkuji za prověření.Seidlová


Produkt

seznamka na zkušební dobu


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2017 12:18, před 8 lety

Pokud by bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky společnosti automatickou prolongaci členství. Při sjednávání služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz.
22.4.2017 13:26 | be2 S.a.r.l. (be2 S.a.r.l.)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.5.2017 11:20, před 8 lety

ID: 58004504


Přejeme Vám dobrý den, paní Seidlová.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s automatickým prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 29.03.2017. Prolongace je jasně uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady.

VIP členství je automaticky prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP be2 – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.5.2017 04:15, před 8 lety


Ludmila Seidlová

dobrý večer,zasílám část smlouvy,
1. Předmět smlouvy



(1) Předmětem smlouvy mezi zákazníkem a společností be2 mohou být jak bezplatné výkony, tak i zpoplatněné výkony. Před využitím zpoplatněného výkonu bude zákazník upozorněn na to, že výkon je zpoplatněný, a bude mu sdělena výše plateb, které bude muset v případě objednání provést. Společnost be2 nabízí zákazníkovi mimo jiné následující výkony (viz také ”3. Služby be2 a rozsah výkonů”):


Žádné takové upozornění jsem neobdržela,proto je mi s podivem,jak mohou strhnout částku z mého účtu bez souhlasu.
Každopádně, Vám děkuji za Vaše služby,kterými se mi snažíte pomoci.Seidlová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2017 08:56, před 8 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.5.2017 15:06, před 8 lety

ID: WD3WGF56


Opět Vám přejeme dobrý den, paní Seidlová.

Upozornění na zpoplateněné služby a výše plateb Vám byla sdělená v rámci stránek s objednávkou a úhradou placených služeb (viz prosím také přílohy uvedené v rámci předešlého komentáře z naší strany) a zároveň jako součást Potvrzení o realizaci úhrady, které bylo zaslané na Vaši registrační emailovou adresu ke dni úhrady placených služeb.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.5.2017 21:54, před 8 lety


Ludmila Seidlová

Dobrý den,
děkuji za vysvětlení,bohužel jsem tuto informaci,že se tímto zavazuji k nějaké další platbě nikde nenašla.
Škoda peněz,určitě bych je využila lépe,třeba i na charitu.Tak Vám nepřeji úspěch ve Vašem podnikání,tedy okrádání lidí,kteří se chtějí v dobré víře seznámit a místo toho přijdou o peníze.

KOMU CHCI NAOPAK PODĚKOVAT JE TENTO PORTÁL.Seidlová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.