Společnost


Intermax Polska Sp.z.o.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15844Zrušení VIP účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 10 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.04.2017, před 8 lety

Vojtěch Bednář

Znění stížnosti

Dobrý den,
registroval jsem se a zaplatil jsem si 3 měsíční VIP členství na seznamce sexkontakty.cz Nevšiml jsem si ovšem, že ve VOP je stanoveno, že se bude členství po 3 měsících automaticky obnovovat až po dobu, dokud jim písemně nepošlu dopis o vypovězení smlouvy do jejich P.O. boxu na adresu v Plzni. Poté, co jsem jim na technickou podporu napsal email, že požaduji zrušení VIP členství a nehodlám jim posílat žádný dopis, jelikož mi stačí poslat email. Na to mi koordinátorka napsala, že mé VIP členství bylo vypovězeno. Tomu už je ovšem týden a stále se mi na profilu ukazuje, že mám VIP členství aktivováno a když napíšu na technickou podporu, jestli je mé VIP členství skutečně vypovězené, tak nedostanu žádnou odpověď. A tak se bojím toho, aby mi opět nestrhli z účtu další peníze.
Napadlo mě, že si bankovní účet zablokuji, aby mi už nemohli strhávat žádné další peníze, ale ve VOP mají uvedeno toto:

Při nezaplacení částky ze strany uživatele (člena) - nekrytý účet nebo storno - předá společnost Intermax Polska Sp.z.o.o tuto skutečnost zplnomocněné firmě určené k vymáhání dlužných částek. Veškeré náklady s tímto spojené půjdou samozřejmě rovněž na účet uživatele (člena). Za nezaplacené platby kreditní kartou je nutné zaplatit navíc poplatek 500 Kč, pokud je zavinění na straně uživatele (člena).

Chtěl bych tedy poradit, jak mám nadále pokračovat, když mi na email odpověděli, že je mé VIP členství deaktivováno, ale ve VOP mají stanoveno, že jim musím písemně zaslat dopis a jestli po mně mohou něco případně exekučně vymáhat.

Děkuji předem moc za pomoc


Produkt

Provozovatel portálu: Intermax Polska Sp.z.o.o, Technická správa: NakedRooster s.r.o., support@ero-kontakty.cz, P.O.BOX 93 Plzeň 30393 Česká republika.


Požadované řešení

Zrušení VIP členství a ukončení strhávání plateb


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2017 11:05, před 8 lety

Doporučujeme spotřebiteli uchovat si email, ve kterém bylo společností potvrzeno vypovězení závazku. Pokud společnost výpověď smlouvy akceptovala a neexistuje-li jiný právní důvod, na základě kterého by mohla společnost vymáhat údajnou dlužnou částku, není spotřebitel povinen nic platit.

Pokud se spotřebitel zaregistroval na online seznamce prostřednictvím internetu na dálku, výpověď smluvního vztahu nemusí zasílat dopisem, postačí e-mail. Pokud se totiž spotřebitelé jedním kliknutím zavazují společnosti k plnění, je třeba považovat ve vztahu ke spotřebiteli za nepřiměřené ujednání, které zkracuje jeho práva dle § 1815 občanského zákoníku, v obchodních podmínkách obsažený požadavek zasílat výpověď smluvního vztahu prostřednictvím dopisu, má-li společnost e-mailovou adresu. Takovéto ujednání je zakázané a nemělo by se k němu přihlížet.

Pokud po spotřebiteli společnost žádá zaplacení údajného dluhu, musí také prokázat, že dluh vůči společnosti skutečně existuje. Vymáhá-li společnost tento dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci).

Vymáhat dluh prostřednictvím exekutora je možné pouze v případě, pokud bylo o dluhu rozhodnuto v soudním řízení a rozhodnutí soudu nabylo vykonatelnosti. Teprve tehdy, když by na spotřebitele společnost podala žalobu, bude vhodné vyhledat služeb advokáta.

V daném případě se jedná o zahraniční subjekt se sídlem v Polsku, spotřebitel by se tedy mohl o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem. Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2017 12:45, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.