Společnost


Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#15848Neuznaná reklamace VOC - Televize projevila závadu (vadné řádky pixelů) těsně po uplynutí záruční lhůty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 10 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.05.2017, před 8 lety

Vladimír Pospíšil

Znění stížnosti

Televizi jsem zakoupil 10.1.2014 Je to model UE40F6340SSXZH

cca. 2 měsíce po záruce se na televizi objevil jeden celý vertikální řádek pixelů (nyní jich je už cca 8).

Kontaktoval jsem centrum VOC programu SAMSUNG s žádostí o uznání reklamace po záruční lhůtě...opravdu bych řekl že není normální aby u TV odešel panel těsně po uplynutí záruční lhůty...


Výsledná odpověď je zde

"Nastalá nepříjemnost s Vaším televizorem nás velmi mrzí. Věřte, že na spokojenosti našich zákazníků nám velmi záleží, proto jsme Váš podnět prověřili ve spolupráci s autorizovaným servisním střediskem Samsung, kdy byly individuálně zhodnoceny veškeré možnosti. Na základě interního šetření bylo v rámci žádosti o vstřícný krok z naší strany rozhodnuto, že s mimozáruční opravou Vašeho výrobku již není možné z naší strany jakkoliv pomoci. Výrobek nenaplňuje předpoklady a kritéria pro přidělení vstřícného kroku ze strany výrobce.

Omlouváme se, ale jedinou možností je mimozáruční oprava kompletně hrazená z Vaší strany. V případě Vašeho zájmu o mimozáruční opravu Vašeho zařízení, kontaktujte příslušné autorizované servisní středisko Samsung. Níže Vám zasílám odkaz ve kterém je možné servisní centrum dohledat. Pro možnost plného zákaznického komfortu při průběhu reklamačního řízení, doporučuji využití autorizovaných servisních center Samsung-Plaza, kde jsou kolegové plně připraveni zajistit maximální pro-zákaznický komfort."

Pro vyřízení stížnosti jsem udělal vše co jsem mohl...
Jsem si plně vědom toho že společnost už není nucena poskytovat záruku po uplynutí 24m. nicméně používají tzv. VOC - Voice of customer program na uznávání pozáručních oprav...požadavky nejsou blíže specifikovány.

Nicméně to aspoň poukazuje na fakt jak se SAMSUNG staví za kvalitu svých produktů


Produkt

Samsung UE40F6340SSXZH


Požadované řešení

Myslím že reakce prodejce resp. výrobce by měla být zodpovědný přístup za kvalitu vyrobených produktů a pokud již nabízejí možnost pozáruční opravy tak by bylo dobré říct jaké jsou tedy podmínky...jak televizor který se porouchá 2 měsíce po záruční době nesplňuje podmínky?Nebo je tento program využíván pouze jako HR promoting pro významné zákazníky?Byl jsem opravdu věrným zákazníkem společnosti SAMSUNG ale po této zkušenosti to opravdu přehodnotím (2 mobilní telefon, 1x tablet, 2x TV, 1x lednice, 1x pračka.)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2017 08:40, před 8 lety

Pokud spotřebitel vadu zjistil až po uplynutí záruční doby, reklamovat tuto vadu již nemůže. Prodávající zodpovídá za vady výrobku po dobu dvaceti čtyř měsíců od koupě dle ustanovení § 2165 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Pokud nebyla dohodnuta delší záruční doba, prodávající již nemá žádnou povinnost, aby se reklamací zabýval.

Vůči výrobci nemá kupující z titulu kupní smlouvy žádný vztah. Závazky z vadného plnění vůči kupujícímu má pouze prodejce, a to v zákonné, popřípadě prodloužené záruční době, pokud byla sjednána.

Pokud výrobce projevil ochotu zabývat se vadou výrobku, učinil tak nad rámec svých zákonných povinností. Záleží jen na výrobci, zda v rámci zachování dobrého jména bude ochotný se dohodnout se spotřebitelem na případné mimozáruční bezplatné opravě či slevě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2017 12:34, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.