Společnost


EC Financial Services, a.s.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15849Uroky za pujcku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 2 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.05.2017, před 8 lety

Lenka Procházková

Znění stížnosti

Dobry den je mozne aby pri pujcce castky 23000kc..je celkova splatna castka 50540kc...prijde mi to hrozne moc takto preplatit..je mozne toto nejak resit dekuji


Produkt

Nebankovni uver


Požadované řešení

Zadost o provereni a pomoc v reseni


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2017 20:48, před 8 lety

Pokud je plnění jedné ze smluvních stran v hrubém nepoměru k tomu, co poskytla druhá strana, může zkrácená strana požadovat zrušení smlouvy a navrácení všeho do původního stavu, neboť se jedná o neúměrné zkrácení dle § 1793 odst. 1 občanského zákoníku. Co se považuje za hrubý nepoměr však stanoveno není, záleželo by tak na rozhodnutí finančního arbitra nebo soudu.

V zákoně o spotřebitelském úvěru není stanoveno, o kolik může být maximálně vyšší celková splatná částka oproti celkové výši spotřebitelského úvěru. Smlouva o spotřebitelském úvěru však musí mimo jiné obsahovat informaci o zápůjční úrokové sazbě, o roční procentní sazbě nákladů a o celkové částce, kterou má spotřebitelka zaplatit. Pokud tomu tak není, platí, že zápůjční úrokovou sazbou je repo sazba uveřejněná Českou národní bankou, platná v den uzavření smlouvy o spotřebitelském úvěru, nebyla-li sjednána zápůjční úroková sazba nižší.

Spotřebitelka má také možnost spotřebitelský úvěr zcela nebo zčásti splatit kdykoliv po dobu trvání spotřebitelského úvěru. V takovém případě má spotřebitelka právo na snížení celkových nákladů spotřebitelského úvěru o výši úroku a dalších nákladů, které by byla spotřebitelka povinna platit v případě, kdy by nedošlo k předčasnému splacení spotřebitelského úvěru. Tímto postupem by bylo také možné celkovou splatnou částku snížit.

Nesouhlasí-li spotřebitelka se výší celkové splatné částky, má možnost se obrátit na finančního arbitra, který rozhoduje spory mezi spotřebitelem a věřitelem (případně zprostředkovatelem) při nabízení, poskytování nebo zprostředkování spotřebitelského úvěru nebo jiného úvěru, zápůjčky, či obdobné finanční služby. Více informací je možné vyhledat na webové adrese http://www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 15:30, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.