Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
PŘIPOMÍNKY
1. Jsem na řadě u uzenin, prodavačka odejde k masu, přestože jsem byla na řadě první, než lidé, kteří čekají u masa. Vidí, že tam čekám, ale stejně odejde.
2. Jsem na řadě (poslední) u uzenin, prodavačka se otočí a řekne, že jde doplňovat pult zbožím, přitom druhá prodavačka již pult doplňuje.
3. Polepování cenovek u pultu uzenin je hrozné, zboží nejde normálně rozbalit. Prodavačka přelepí „uzel“.(Igelit se musí roztrhnout)
4. Koupila jsem (30. 4. 2017) Javořické párky a dnes 1. 5. 2017 jsem zjistila, že mi byla účtována Hovězí kýta zadní. Rozdíl v cenách je 150 Kč/kg.
5. To nemluvím o zboží, které je na prodejně, ale je neprodejné. (viz. Lego postavičky)
S pozdravem
VM Sokolov
Tesco Sokolov pult uzenin
Náprava
|
Tweet |
V případě, že je chybně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinný vrátit finanční obnos uhrazený navíc. Spotřebitel má právo na vrácení bezdůvodného obohacení.
Dozorovým orgánem v oblasti správného účtování zakoupeného zboží je Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Pokud se spotřebitel setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců, doporučujeme to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím dané prodejny. Zpětně může být problematické zjistit, jak se celá situace udála.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.