Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#15851Tesco Sokolov masna

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.05.2017, před 8 lety

Marcela Veseleňáková

Znění stížnosti

PŘIPOMÍNKY
1. Jsem na řadě u uzenin, prodavačka odejde k masu, přestože jsem byla na řadě první, než lidé, kteří čekají u masa. Vidí, že tam čekám, ale stejně odejde.
2. Jsem na řadě (poslední) u uzenin, prodavačka se otočí a řekne, že jde doplňovat pult zbožím, přitom druhá prodavačka již pult doplňuje.
3. Polepování cenovek u pultu uzenin je hrozné, zboží nejde normálně rozbalit. Prodavačka přelepí „uzel“.(Igelit se musí roztrhnout)
4. Koupila jsem (30. 4. 2017) Javořické párky a dnes 1. 5. 2017 jsem zjistila, že mi byla účtována Hovězí kýta zadní. Rozdíl v cenách je 150 Kč/kg.
5. To nemluvím o zboží, které je na prodejně, ale je neprodejné. (viz. Lego postavičky)
S pozdravem
VM Sokolov


Produkt

Tesco Sokolov pult uzenin


Požadované řešení

Náprava


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.5.2017 20:18, před 8 lety

V případě, že je chybně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinný vrátit finanční obnos uhrazený navíc. Spotřebitel má právo na vrácení bezdůvodného obohacení.

Dozorovým orgánem v oblasti správného účtování zakoupeného zboží je Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Pokud se spotřebitel setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců, doporučujeme to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím dané prodejny. Zpětně může být problematické zjistit, jak se celá situace udála.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2017 21:43, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.