Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,společnost b2 S.a.r.l. nabízela za 149,Kč na zkoušku na měsíc.
Tuto čásku jsem v prosinci zaplatila,avšak 25.4.2017,mi byla z mého účtu ztržena částka cca 2247,-Kč.Žádnou smlouvu jsem s touto společnosti neuzavírala a společnost mě o platbě dalšího poplatnku neinformovala.Jelikož jsem zde našla spoustu téměř identických stížností a navíc stížnosti o problematickém zrušení účtu.Navíc se ani na účet již dostat nemohu, pokud zadám svůj e-mail, ani se nepřihlásím a při zapomenutém hesle ani obnova hesla nefunguje. Prosím o prověření, zda tato společnost ve skutečnosti účet zruší a již nikdy se takovéto jednání nebude opakovat, aby mi ještě někdy v budoucnu nesmylsně strhávali nepovolené částky.Dnes jsem zároveň posílala e-mail společnosti na zakaznickyservis@be2.cz. Děkuji
seznamka na měsíc
Zrušení účtu, vztahující se k e-mailu b.jane@seznam.cz u této společnosti + vrácení čátstky 2247 CZK
|
Tweet |
Společnost musí spotřebitele před uzavřením smlouvy informovat o službě a o jejích hlavních vlastnostech. Neučiní-li tak nebo učiní-li tak nesrozumitelně, může to mít za následek, že smlouva se vyloží ve prospěch spotřebitele.
Pokud společnost informaci o ceně uvedla nejasně, nesrozumitelně nebo nejednoznačným způsobem, mohli být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž patří mezi zakázané obchodní praktiky.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum. Evropské spotřebitelské centrum (ESC) poskytuje spotřebitelům informace o jejich právech na jednotném evropském trhu. Právníci ESC bezplatně pomáhají spotřebitelům řešit jejich problémy s obchodníky z jiných zemí EU, z Islandu či Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
ID: AUNWHE07
Přejeme Vám dobrý den, paní Baštová.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s automatickým prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 25.12.2016. Prolongace je jasně uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady.
VIP členství je automaticky prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP be2 – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.
Děkujeme Vám.
Dobrý den, žádám společnost o okamžité zrušení profilu a účtu,výpovědní e-mail jsem posílala již večera.Děkuji za vyjádření a zrušení účtu.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
ID: AUNWHE07
Opět Vám přejeme dobrý den, paní Baštová.
Prodloužování Vašeho VIP členství již bylo na základě Vaší žádosti zrušené.
Svůj profil můžete kdykoliv smazat v rámci profilové sekce 'Nastavení' - 'Smazat můj profil' (úplně dolů).
Přejeme Vám hezký den.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.