Společnost


Invia.cz, a.s.

Počet nahlášených stížností:127
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15856Reklamace č. 11797873

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.05.2017, před 8 lety

Karolína Průšova

Znění stížnosti

Dne 27. 02. 2017 jsem podepsala smlouvu na standardní pokoj v hotelu Be Live Collection Punta Cana 4*+ v cestovní kanceláři Invia. Pan v Invii mi nabídnul pokoj NADSTANDARTNÍ pokoj superior deluxe garden za příplatek 4.600Kč (čtyřitisicešescet korun českých) Vaše označení: DRSDG: moderní dekorace vířivka. Několikát jsem se ptala zda se opravdu jedná o vířivku, bylo ji řečeno, že ano, ale pro jistotu prodejce z Invii, že tyto informace ověří a popřípadě si mohu nadstandardní pokoj příkoupi v nadstandartu! Druhý den tedy 28.2. 2017 mi bylo sděleno, že tomu tak je a jedná se o vířivku, tak doplatila 2x 2.300Kč za pobyt na jednom pokoji pro dvě osoby (viz. příloha/stvrzenka) a tím byl obchod uzavřen.

Mohu poskytnout fotografií staré plesnivé vany opravdu nechutné a špinavé, nejednalo se o žádný nadstandardní pokoj a už ne vůbec o vířivku proto požaduji zpět peníze, které jsem zaplatila na pobočce v Mladé Boleslavi za nadstandardní pokoj!


Produkt

Špinavý pokoj ples viny vydávány za nadstandardní


Požadované řešení

Chci vrátit své peníze, protože jsem nedostala služby za které jsem zaplatila.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2017 08:08, před 8 lety

Spotřebitel musí reklamovat zjištěné vady zájezdu u společnosti, se kterou uzavřel smlouvu o zájezdu. Reklamovat vady zájezdu je nezbytné u cestovní kanceláře prokazatelnou písemnou formou. Cestovní kancelář musí reklamaci vyřídit nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění a vyrozumět svým aktivním jednáním spotřebitele o způsobu vyřízení. Pokud by reklamaci zamítla, je povinna toto své zamítavé stanovisko písemně náležitě odůvodnit a předat písemné potvrzení spotřebiteli, aby bylo přezkoumatelné. Přijímání a vyřizování reklamací v souladu se zákonem na ochranu spotřebitele dozoruje Česká obchodní inspekce, které může spotřebitel dát podnět k zahájení kontroly u cestovní kanceláře.

Má-li zájezd vadu a vytkl-li ji zákazník bez zbytečného odkladu, má zákazník dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Sleva se poskytuje v penězích. Nevytkl-li zákazník vadu zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, soud mu právo na slevu z ceny nepřizná, jestliže pořadatel namítne, že zákazník své právo neuplatnil ani do jednoho měsíce od skončení zájezdu ani u něho, ani u osoby, která uzavření smlouvy zprostředkovala. Existenci závad je nutné doložit (výpovědi svědků, protokoly z místa, fotodokumentace).

Pokud však cestovní kancelář bude trvat na svém zamítavém stanovisku k uplatněné reklamaci zájezdu, bude nutné domáhat se poskytnutí přiměřené slevy z ceny služeb, soudní občanskoprávní cestou.

Cestovní kancelář nesmí klamat zákazníka ohledně vlastností nabízených služeb. Stížnost na porušení zákazu použití klamavé obchodní praktiky může spotřebitel podat na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.5.2017 11:17, před 8 lety

Dobrý den, děkujeme za Váš podnět. Pokud nastane problém se zájezdem, tedy konkrétně s ubytováním – je vždy třeba zájezd reklamovat u pořádající cestovní kanceláře, my jako Invia jsme pouze zprostředkovatelé. Dle informací, které máme k dispozici jste takto učinila a zaslala reklamaci k nám do Invie, kdy jsme ji předali CK Fischer k vyřešení. Máme informaci, že jste od cestovní kanceláře již obdržela stanovisko k Vaší reklamaci.

Pokud s daným vyjádřením nesouhlasíte, můžete se odvolat a podat nesouhlas ke stanovisku vyjádření týkající se Vaši reklamace dovolené. V této záležitosti Vám samozřejmě můžeme být nápomocní. Prosíme o zaslání Vašeho nesouhlasu popř. prosím o dodání dalších podkladů pro odvolání. Vše následně zpracujeme a zašleme poté k prošetření do pořádající cestovní kanceláře. Pouze si dovolujeme upozornit, že v případě podání nesouhlasu ke stanovisku Ck není již zákonem stanovena lhůta pro vyjádření.

Ve vší slušnosti a zdvořilosti informujeme, že společnosti Invia.cz nepřísluší právo hodnotit stanovisko k dané reklamaci či zasahovat do případného sporu mezi klientem a pořadatelem zájezdu. Jsme obchodním zástupcem cestovní kanceláře, která je/byla pořadatelem Vámi vybraného zájezdu. Dle zákona odpovídá za poskytnuté služby pořádající cestovní kancelář.

Odkaz na povinou zákonnou informaci ve VOP Invia.cz viz http://www.invia.cz/obchodni-podminky/9.9. Dle zákona o ochraně spotřebitele je možné, aby se zákazník obrátil na Českou obchodní inspekci a zahájil řízení pro mimosoudní řešení spotřebitelského sporu. Kontaktní údaje: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz ; Web: adr.coi.cz. Zákazník může rovnět využít platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Rádi bychom Vás ujistili, že veškeré Vaše popisy pojímáme jako přínosnou zpětnou vazbu a podnět k zamyšlení, jak ještě více poskytované služby zkvalitnit. Vaše podněty přepošlu na naše produktové oddělení k provedení případné nápravy na příští sezónu. I zájmem naší společnosti Invia.cz je prodávat pouze ověřené ubytování (hotely, penziony, apartmány) nabízející osvědčený servis pro naše klienty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.5.2017 16:45, před 8 lety


Karolína Průšova

Naprosto nesouhlasím s vyjádření cestovní kanceláře Fischer, poslete mi email a zašlu Vám fotodokumentaci, naprosto nám to zkazilo naší svatební cestu a celou dovolenou a jseme zpátky už 2 měsíce a nic jiného stále neřešíme.
Byla jsem u advokatky pí. Ulmanove která nás bude zastupovat +420731448386
marketa.ulmanova@email.cz, vyjádření můžete zaslat i jí, děkuji.
Přikládám jednu fotografii víc mi nejde příložit jinak bych Vám ráda zaslala vířivku a celý pokoj!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2017 09:05, před 8 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.5.2017 12:34, před 8 lety

Vážená paní Průšová,

děkujeme za Váš podnět. Je třeba podat odvolání vůči řešení reklamace cestovní kanceláří. Toto odvolání doplněné fotografiemi spolu s variabilním symbolem a rezervačním číslem můžete zaslat na e-mail klientsky-servis@invia.cz, podat na kterékoliv z našich poboček nebo zaslat doporučeně na adresu sídla firmy Invia (Invia.cz, a.s., Na Hřebenech II 1718/8, Praha 4, PSČ 140 00). Vaše odvolání předáme cestovní kanceláři, která je pořadatelem Vašeho zájezdu.

Dovolujeme si upozornit, že posouzení reklamace i odvolání náleží výhradně pořádající cestovní kanceláři a zprostředkující cestovní agentuře nepřísluší právo hodnotit stanovisko k dané reklamaci či zasahovat do případného sporu mezi klientem a pořadatelem zájezdu.

S pozdravem a přáním pěkného dne
Veronika Nečasová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.6.2017 11:59, před 8 lety


Karolína Průšova

Poslala jsem Vam email, aby jste věděli o čem se bavime. Není to pravda ja podle zákona to řeším jak s cestovni agenturou tak s cestovní kanceláří. Komu jsem dala peníze? Invii. Kdo mi nabídnut nadstandard? Invie. Takže vy něco prodáváte a za ty služby pak nezodpovidate? Neručite

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.6.2017 13:54, před 8 lety

Vážená paní Průšová,

reagujeme na Vaši zprávu.

Jak je již uvedeno v předchozí korespondenci - situace s Vaší dovolenou nás mrzí a ze strany Invia.cz Vám byla nabídnuta součinnost.

Vaše stížnosti byla řádně u Invia.cz zpracována a poslána pořadateli zájezdu CK Fischer. Pouze pořadatel zájezdu Vám může dle zákona zaslat vyjádření ke stížnosti. Pokud se stanoviskem pořadatele zájezdu nesouhlasíte, můžete podat nesouhlas a požádat o znovu prošetření Vaší situace. Společnosti Invia.cz nepřísluší právo hodnotit stanovisko k dané reklamaci či zasahovat do případného sporu mezi klientem a pořadatelem zájezdu. Ze strany Invia.cz byl pro Vás objednán zájezd v souladu se smlouvou o zájezdu.

Písemný nesouhlas včetně doplňujících informací můžete zaslat na e-mail klientsky-servis@invia.cz, podat na kterékoliv z našich poboček nebo zaslat doporučeně na adresu sídla společnost Invia (Invia.cz, a.s., Na Hřebenech II 1718/8, Praha 4, PSČ 140 00). Váš nesouhlas následně předáme pořadateli zájezdu.

V případě dotazů mne prosím kontaktujte.

Děkuji za pochopení a za spolupráci.

S přáním příjemného dne
Veronika Nečasová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.7.2017 08:22, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.7.2017 10:55, před 8 lety


Karolína Průšova

Dobrý den, s věci jsem musela za advokátem a celou věc přebrala právnička, celou věc budeme davat k soudu navrh bude jak na Cestovní agenturu Invia i na cestovní kancelář. Není možné, aby toto chování a takovy postup procházel a mi se nechávali okrádat. Je čtvrt
roku po našich libankach a stalele toto řešíme skazena svatební cesta, ztrata radost prostě zkažena svatební cesta, spat v plísní, stěhovat se ale to stale opakuji do kolečka a asi to nepochopi společnosti! Takže musíme k soudu což nechápu,když moje reklamace byla zcela opodstatněna. Tím to můžeme uzavřít, protože ja jsem na to nestačila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.