Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Chtěla jsem manželovi založit zákaznickou k artu.Ale po vyplnění údajů mě prostě dále nepustilo,když jsem neoznačila expresně.Prostě bez poplatku to nejde.Já to expresně nepotřebuji.Pošta,místo aby vycházela zákazníkům vstříc,jen vše ztěžuje.
umožněte přihlášení bez poplatku,jako to šlo dříve.Máte už dost vysoké poplatky,tak se zamyslete
|
Tweet |
Platný ceník služeb pro držitele Zákaznické karty ČP uvádí, že vystavení a odeslání 1. a 2. Zákaznické karty pro jednu kontaktní adresu je zdarma. Vystavení a odeslání 3. a každé další Zákaznické karty pro jednu kontaktní adresu činí 50 Kč. Expresní vystavení a odeslání karty je volitelný požadavek spotřebitele a je zpoplatněn. Příplatek za expresní vystavení a odeslání jedné Zákaznické karty pro jednu kontaktní adresu činí 49 Kč.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.