Společnost


Invia.cz, a.s.

Počet nahlášených stížností:127
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15861Neposlání pokynů k zájezdu včas

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

26 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.05.2017, před 8 lety

Kateřina Štrumfová

Znění stížnosti

Dobrý den, v lednu jsem si u společnosti Invia objednala zájezd do Paříže pro dvě osoby v termínu 4.5 - 8.5 s variabilním symbolem 4449624. Jelikož jsem byla závislá na zaměstnání, kde dělám jako zdravotní sestra, tak se mi zaslání pokynů 2.5. 2017 nezdálo dostatečné. Do Vaší společnost jsem volala předem již třikrát, slečna vystupovala velice mile a pokyny mi zaurgovala, opět ale nic na můj email nepřišlo. V termínu 2.5 jsem volala na CK Metal - Frut, spol. s r. o. a ta mi zaslala pokyny k zájezdu okamžitě s informací, že Vaší společnosti byly pokyny zaslány již v dubnu 2017.
Chápu, že před termínem uvědomění byl víkend a státní svátek, ale i tak prosím o řádné vysvětlení, jelikož takto pozdě poslané informace mi způsobili problémy v mém zaměstnání.
S přáním hezkého dne
Kateřina Štrumfová


Produkt

Rezervační číslo 28257, Paříž pro dvě osoby v termínu 4.5 - 8. 5 2017, CK Metal


Požadované řešení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2017 12:21, před 8 lety

Nejpozději 7 dnů před zahájením zájezdu je cestovní kancelář povinna spotřebiteli předat další upřesňující informace, které jsou jí známy a nejsou obsaženy ve smlouvě či v předaném katalogu. Důležité jsou zejména kontaktní údaje na místního zástupce cestovní kanceláře, zastupitelský úřad v dané zemi, bližší údaje o stravování, ubytování, dopravě, jakož i poučení o možnosti uzavřít pojištění pro případ storna zájezdu. Uvedená povinnost pořadatele zájezdu je závazně stanovena v § 2529 občanského zákoníku a hovoří o doručení podrobných informací zákazníkovi vhodným způsobem nejpozději sedm dní před zahájením zájezdu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.5.2017 11:16, před 8 lety

Dobrý den, hned na úvod bychom, se Vám rádi omluvili. Co se týče pokynů, jsme vždy vázáni na pořádající cestovní kancelář, vždy tedy musíme čekat na to, až k nám pokyny dorazí a následně je obratem zasíláme klientům. Pokyny dodáváme nejpozději 3 až 5 dnů před odletem, to je běžný standard. Jak jste uváděla v příspěvku, opravdu jsme pokyny u CK 3x urgovali.

Avšak cestovní kancelář nám po celodenním urgování zaslala pokyny až 28.4.2017 kolem 19:00 - v tuto dobu bohužel mělo naše pokynářské oddělení již po pracovní době a následující den bylo v práci až 2.5.2017 – kdy jsme Vám pokyny zasílali. Vzniklá skutečnost nás opravdu velice mrzí a ještě jednou se omlouváme za vzniklé komplikace ve Vašem zaměstnání. Pevně věříme, že i přes komplikace, o kterých jste se zmiňovala jste na naše služby nezanevřela a že Vám budeme moci do budoucna ukázat proč jsme jedničkou na trhu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.5.2017 10:48, před 8 lety


Kateřina Štrumfová

Dobrý den,
předem mého komentáře chci říct, že si vážím Vaší omluvy. Děkuji za vysvětlení, ale příště si přednostně zvolím jinou cestovní kancelář.
Děkuji za pochopení.
Štrumfová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2017 11:18, před 8 lety

Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.