Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den.
Ve Vodafone jsem reklamoval telefon v záruční době. Výsledek reklamace byl: "Náhradní díl potřebný pro opravu není k dispozici, nárok na odstoupení od kupní smlouvy."
S tímto jsem na pobočce Vodafone 15.3.2017 uzavřel reklamaci a vypověděl smlouvu.
Paní mi oznámila, že na pobočce nemá hotovost a peníze mi tedy budou zaslány na účet. Po cca měsíci jsem se začal zajímat, proč zatím peníze nedošly a po telefonátu s paní z reklamačního oddělení mi bylo řečeno, že v jejich systému je nějaká chyba, která brání uzavření reklamace a odeslání peněz. Paní mi mimo jiné tvrdila, že mají na vrácení peněz snad 50 dnů. Po několika urgencích mi bylo touto paní z reklamačního oddělení dne 11.4.2017 oznámeno, že reklamace už je konečně dořešená a uzavřená i v jejich interních systémech a do 14ti dnů tedy snad dostanu své peníze. Dnes je 2.5.2017. To je 48 dní od uzavření reklamace a odstoupení od smlouvy a já stále nemám své peníze.
Jak postupovat dále?
Předem děkuji za odpověď.
Odeslání dlužné peněžní částky na můj účet.
|
Tweet |
Bylo-li odstoupeno od smlouvy, ruší se smlouva od počátku a společnost je povinna spotřebiteli vydat přijaté peněžní prostředky. Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ani ve lhůtě, kterou jí spotřebitel stanovil, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Více informací ohledně výzvy k vydání bezdůvodného obohacení je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.
Dobré odpoledne, pane Klimku,
mrzí mě, že reklamaci řešíte ještě dnes a omlouvám se za to.
Nevím, s kým jste doposud vše projednával, ale doporučil bych Vám, abyste napsal přímo kolegům z Reklamačního oddělení přes Reklamační formulář na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. Zjistí, co se s reklamací děje a zařídí nápravu.
Pokud u nás nemáte aktivní telefonní číslo a nemohl byste využít tento on-line formulář, pošlete nám zprávu na https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/ (aktivní telefonní telefonní číslo a heslo můžete v tomto případě nechat prázdné).
Přeji hezký den.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Hodnocení:
Komentář: Společnost mi spůsobila škodu a dvouměsíční starosti. Stavět své zákazníky do pozice, kdy se musí pomalu doprošovat svých vlastních peněz je odporné jednání ze strany obchodníka.