Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#15862Odstoupení od KS, neschopnost Vodafone vyplatit peníze

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

14 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.05.2017, před 8 lety

Michal Klimek

Znění stížnosti

Dobrý den.

Ve Vodafone jsem reklamoval telefon v záruční době. Výsledek reklamace byl: "Náhradní díl potřebný pro opravu není k dispozici, nárok na odstoupení od kupní smlouvy."

S tímto jsem na pobočce Vodafone 15.3.2017 uzavřel reklamaci a vypověděl smlouvu.
Paní mi oznámila, že na pobočce nemá hotovost a peníze mi tedy budou zaslány na účet. Po cca měsíci jsem se začal zajímat, proč zatím peníze nedošly a po telefonátu s paní z reklamačního oddělení mi bylo řečeno, že v jejich systému je nějaká chyba, která brání uzavření reklamace a odeslání peněz. Paní mi mimo jiné tvrdila, že mají na vrácení peněz snad 50 dnů. Po několika urgencích mi bylo touto paní z reklamačního oddělení dne 11.4.2017 oznámeno, že reklamace už je konečně dořešená a uzavřená i v jejich interních systémech a do 14ti dnů tedy snad dostanu své peníze. Dnes je 2.5.2017. To je 48 dní od uzavření reklamace a odstoupení od smlouvy a já stále nemám své peníze.

Jak postupovat dále?
Předem děkuji za odpověď.


Požadované řešení

Odeslání dlužné peněžní částky na můj účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2017 13:16, před 8 lety

Bylo-li odstoupeno od smlouvy, ruší se smlouva od počátku a společnost je povinna spotřebiteli vydat přijaté peněžní prostředky. Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ani ve lhůtě, kterou jí spotřebitel stanovil, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Více informací ohledně výzvy k vydání bezdůvodného obohacení je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.5.2017 13:56, před 8 lety

Dobré odpoledne, pane Klimku,

mrzí mě, že reklamaci řešíte ještě dnes a omlouvám se za to.

Nevím, s kým jste doposud vše projednával, ale doporučil bych Vám, abyste napsal přímo kolegům z Reklamačního oddělení přes Reklamační formulář na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. Zjistí, co se s reklamací děje a zařídí nápravu.

Pokud u nás nemáte aktivní telefonní číslo a nemohl byste využít tento on-line formulář, pošlete nám zprávu na https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/ (aktivní telefonní telefonní číslo a heslo můžete v tomto případě nechat prázdné).

Přeji hezký den.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
16.5.2017 15:35, před 8 lety


Michal Klimek

Hodnocení:

Komentář: Společnost mi spůsobila škodu a dvouměsíční starosti. Stavět své zákazníky do pozice, kdy se musí pomalu doprošovat svých vlastních peněz je odporné jednání ze strany obchodníka.