Společnost


Ján Toman

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15864Odmítnutí vrácení částky za neposkytnuté služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 6 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.05.2017, před 8 lety

Václava Hatašová

Znění stížnosti

Dne 11.4 2017 jsem si na doporučení pana Tomana v tomto studiu zaplatila permanentku na 10kúr Talasso procedúr na odstranění celulitidy +vyhlazení kůže v hodnotě 5410kč. Podstoupila jsem 4kúry a poté jsem mu zavolala, že nevidím slibovaný výsledek a že už nechci na kúry chodit, jelikož jsou neúčinné. Požádala jsem o vrácení zbylé částky za 6 kúr, které jsem nepodstoupila, to ale pan Toman zamítl a nabízí mi kompenzaci jinými procedúrami, aby mi nemusel peníze vracet, já to ale odmítám, jelikož k těmto službám již nemám důvěru.


Požadované řešení

Požaduji vrácení zbývající částky 3246kč -za 6 kúr.
Jelikož , permanentka byla zakoupena ve slevě za 10 kúr, bude částka o něco nižší.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2017 05:47, před 8 lety

Pokud služba nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamaci je možné uplatnit přímo v provozovně podnikatele a to bezprostředně poté, co spotřebitelka zjistila, že služba byla poskytnuta vadně. Podnikatel je povinen vystavit spotřebitelce potvrzení o uplatnění reklamace.

Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy). Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a spotřebitelka může žádat vrácení peněžních prostředků.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2017 21:08, před 7 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.