Společnost


C & A Moda, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15865Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.05.2017, před 8 lety

Jan Musil

Znění stížnosti

28.12.2016 jsem zakoupil v prodejně c&a rifle. Po cca 3 měsících došlo k jejich prodření v oblasti rozkroku. 15.4.2017 jsem tyto rifle tedy reklamoval.
Reklamace mi nebyla uznána s oddůvodněním: "REKLAMACE JE ZAMÍTNUTA Z DŮVODU OPOTŘEBENÍ MATERIÁLU OBVYKLÝM UŽÍVÁNÍM"

Poněkud nechápu, na co se vztahuje reklamační lhůta, pokud ne na vady způsobené obvyklým, tedy správným užíváním, jak bylo uvedeno na reklamačním protokolu. Navíc vada se objevila ve lhůtě 6 měsíců, což je dle zákoníku považováno za skrytou vadu, která již byla ve výrobku v době nákupu zboží. Dle mého názoru by rifle měly vydržet určitě déle než 3 měsíce, pokud nejsou vyrobeny z velice nekvalitního materiálu.

Kromě podle mě nepochopitelného oddůvodnění reklamace se mi nelíbí ani způsob jednání obchodu, který místo adekvátního řešení situace k reklamačnímu protokolu přiloží kontakt na oddělení COI s tím, pokud se Vám to nelíbí, tak to řeště s COI.


Produkt

pánské rifle straight


Požadované řešení

Vrácení peněz.
Nevěřím, že výměna za nové zboží něco vyřeší, protože určitě dojde ke stejné situaci za další 3 měsíce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2017 05:55, před 8 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2017 21:26, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.