Společnost


KLENOTY AURUM,s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#15869Nepřijatelné řešení opakované reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
02.05.2017, před 8 lety

Miroslava Maximová

Znění stížnosti

31.12.2016 mne přítel požádal o ruku se zásnubním prstenem z bílého zlata a briliantem.
Radost brzy vystřídalo rozčarování, když se na prstenu objevily černé fleky (malé bodové dirky) narušeného rhodiování.
Standartně jsem odnesla prsten k reklamaci s přáním řešení formou vrácení peněz, protože již nevěřím kvalitě výrobku.
Po přesně měsíci, ani o den dřív jsem byla zavolána k vyzvednutí vyřízené reklamace.
Výsledek byl, že mi prsten poslali opravený – PORHODIOVANÝ.
Byť jsem doufala v slušnost společnosti a vrácení peněz, přijala jsem prstýnek, doufaje, že se již vada znovu neobjeví. Bohužel opak byl pravdou.
Ani ne po měsíci nošení se vada objevila znovu a mé znechucení nabývalo na rozměrech a nakráčela jsem znovu do klenotů Aurum s jasným přáním o vrácení peněz.
Pracovnice prodejny mne ujistily, že mne naprosto chápou a nereagovaly by jinak a že tedy pošlou prsten opět na reklamaci a čekala jsem opět měsíc na vyjádření reklamačního oddělení.
Výsledek reklamačního bylo takové, že mi prsten opět poslali porhodiování a patrně čekali, že jej opět přijmu. To jsem neudělala, prsten odmítla s požadavkem, že toto už není pouze zákonné právo zákazníka nebo prodávajícího, ale především slušné chování firmy a snaha udržet si zákazníka, který si dosud u klenotů pořídil několikátý šperk v řadě.
Prosím Vás tímto o radu, či pomoc, jak mám postupovat a jakou mám šanci na vrácení peněz, protože v tuto chvíli už jsem nejen znechucená, o kvalitě výrobku již nemůže být řeč a představa o tom, jak si budu užívat období zásnub už je také ta tam.
Za pár měsíců máme svatbu a já budu mít na prstě stejně jen snubní prsten a tím pádem to vnímám jako zcela vyhozené peníze mého snoubence, což mne na celé nechutné kauze vadí nejvíce.


Produkt

Prsten z bílého zlata, porhodiovaný, s briliantem


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.5.2017 05:30, před 8 lety

Spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit v případě, že se na zboží vyskytne větší počet vad najednou nebo se vada po opravě opakovaně vrací. Podmínkou je, že nelze věc pro opakování či větší počet vad řádně užívat. Vedle vrácení peněz může spotřebitel požadovat i dodání nové věci nebo výměnu jen její součásti, ale také nechat vadu či vady odstranit znovu opravou.

Zákon přesně neurčuje, kolikrát se vada musí po opravě opakovat, ani nespecifikuje pojem „více vad“, záleží tudíž na posouzení každého konkrétního případu. Z judikatury se však obvykle dovozuje, že důvodem k odstoupení od smlouvy je třetí výskyt stejné vady po opravě nebo čtvrtý výskyt různé vady, případně skutečnost, že věc vykazuje najednou minimálně tři vady. Vždy je však třeba posuzovat každý případ individuálně.

Za opakovaný výskyt vady po opravě se tedy považuje, pokud byla stejná vada již v minulosti dvakrát odstraňována na základě uznané reklamace a znovu se objevila (již potřetí). Při třetím výskytu stejné vady může spotřebitelka žádat vrácení peněz zpět, ale zároveň je povinna vrátit prodávajícímu zboží, které na základě kupní smlouvy obdržela. Právo na odstoupení od smlouvy doporučujeme uplatnit na začátku reklamačního procesu a nechat ho zapsat do reklamačního protokolu. V opačném případě by mohl prodávající zvolit jím zvolený postup, například opravu nebo výměnu zboží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2017 21:24, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.