Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Po nahlášení této poruchy je vždy provedena kontrola ze strany o2 .Při 99% se objeví "Ouha něco se pokazilo".To je stále dokola .Toto se objevuje již minimálně týden.Platím 100%.Ne 99%.Jakákoli snaha jiného kotaktu na o2 je nemožná.Ešner J.
Požaduji za své peníze 100= službu.
|
Tweet |
Pokud službu bylo možno využít jen částečně, anebo ji nebylo možno využít vůbec pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně podnikatele poskytujícího službu, je tento povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelem, který je koncovým uživatelem, zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Zákazník má právo v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u operátora reklamovat, doporučujeme tak učinit prokazatelným způsobem, tedy písemně a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobré dopoledne,
zkuste, prosím, restartovat modem. Ráda Váš požadavek předám na naše techniky. Potřebovala bych však upřesnit, jak konkrétně se potíže projevují. Pokud budete měřit po restartu modemu rychlost, učiňte tak na kabelu (nikoliv na WIFi) na nevytížené lince s vypnutou O2 TV.
Poruchu můžete nahlásit na infolince 800 02 02 02, online: https://poruchy.o2.cz nebo ji můžeme předat za vás: www.o2guru.cz/guru. Mrzí mě, že jste měl s nahlášením potíže.
S pozdravem
Sandra Čermáková, Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.