Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#15870Neustále mi vypadává internet

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.05.2017, před 8 lety

Jiří Ešner

Znění stížnosti

Po nahlášení této poruchy je vždy provedena kontrola ze strany o2 .Při 99% se objeví "Ouha něco se pokazilo".To je stále dokola .Toto se objevuje již minimálně týden.Platím 100%.Ne 99%.Jakákoli snaha jiného kotaktu na o2 je nemožná.Ešner J.


Požadované řešení

Požaduji za své peníze 100= službu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.5.2017 04:43, před 8 lety

Pokud službu bylo možno využít jen částečně, anebo ji nebylo možno využít vůbec pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně podnikatele poskytujícího službu, je tento povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelem, který je koncovým uživatelem, zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Zákazník má právo v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u operátora reklamovat, doporučujeme tak učinit prokazatelným způsobem, tedy písemně a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.5.2017 10:51, před 8 lety

Dobré dopoledne,

zkuste, prosím, restartovat modem. Ráda Váš požadavek předám na naše techniky. Potřebovala bych však upřesnit, jak konkrétně se potíže projevují. Pokud budete měřit po restartu modemu rychlost, učiňte tak na kabelu (nikoliv na WIFi) na nevytížené lince s vypnutou O2 TV.

Poruchu můžete nahlásit na infolince 800 02 02 02, online: https://poruchy.o2.cz nebo ji můžeme předat za vás: www.o2guru.cz/guru. Mrzí mě, že jste měl s nahlášením potíže.

S pozdravem

Sandra Čermáková, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2017 07:47, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.7.2017 08:23, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.