Počet nahlášených stížností: | 79 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Vážení,
dne 20.10.2016 jsem uzavřela Smlouvu o sdružených službách dodávky elektřiny ze sítí NN. Dne 3.3.2017 byl můj byt v pronájmu na Kamenické 967/54, Děčín 2, 40502, odpojen od dodávky elektřiny, která byla znovu obnovena až dne 3.4.2017.
Po 5 návštěvách ČEZ obchodního místa v Děčíně, a několika rozhovorech s call centrem, mi nebylo dosud vysvětleno, jak je možné, že jsem 5 měsíců nebyla připojena na elektřinu na své jméno když mám smlouvu od 20.10.2016. A následně i odpojení od dodávky elektřiny a to na celý měsíc.
Tento problém jsem měla i s dodávkou plyn, naštěstí bez odpojení odběrného místa.
S pozdravem,
Tereza Bourová
zákaznické číslo: 14878142, EAN 859182400402955187
Žádám o finanční odškodnění za vzniklé škody, a to ve výši 10 000,-.A tím myslím jednoho měsíčního nájmu za byt, který jsem nemohla bez dodávky elektřiny plně využívat a za náklady spojené s převozem a uskladněním věcí, které jsou závislé na dodávce elektřiny.
|
Tweet |
Provozovatel přenosové soustavy má právo omezit nebo přerušit v nezbytném rozsahu dodávku elektřiny účastníkům trhu s elektřinou, jestliže se jedná o neoprávněný odběr. Neoprávněným odběrem elektřiny z elektrizační soustavy je odběr bez právního důvodu, nebo také odběr při opakovaném neplnění smluvených platebních povinností, které nejsou splněny ani po upozornění. V takovém případě nemá spotřebitelka právo na náhradu škody.
Pokud však byla dodávka elektřiny přerušena bez toho, aby k tomu měla společnost právní důvod, může spotřebitelka žádat náhradu škody. Nebude-li možné vyřešit spor se společností smírnou cestou, doporučujeme spotřebitelce, aby se obrátila na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory o splnění povinnosti ze smluv o dodávkách energií.
Společnost ČEZ, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.