Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý večer,
cca před měsícem jsem Vás prosil o radu ve věci pozdně vyřešené reklamace u společnosti ČEZ Zákaznické služby. Poradili jste mi ( a to velice dobře! ) , že jelikož ČEZ Zákaznické služby mi protáhli dobu na vyřešení reklamace z 30dnů na celých 60dnů, že mám nárok na odškodnění ( bohužel jsem se nikde nedozvěděl jakým způsobem mám postupovat) což plně beru na svou neznalost a nejspíše s tím neudělám nic.
NICMÉNĚ já hned 29.3. podával podnět na OMBUDSMANA společnosti ČEZ a konkrétně u NĚJ jsem žádal o pomoc s vyřízením onoho odškodnění ( podotýkám, že se jedná o odškodnění v maximální výši tj. 24 000 kč), na OMBUDSMANA jsem se obracel již dříve když jsem u něj reklamoval, že se stále nemohu domoci vyřízení své reklamace ( Několikrát jsem se téměř doprošoval společnosti ČEZ o vyřešení reklamace) čili mohu dokázat svou snahu vše vyřešit v termínu... OMBUDSMAN se mi ozval téměř na druhý den, že je to v řešení a nemůže do dané věci zasahovat......
Jaké bylo mé překvapení když nyní mi Ombudsman společnosti ČEZ 29.3. oznámil, že převzal mou stížnost na náhradu škody ve výši 24 000 kč.... bohužel do 30dnů jak mu velí zákon se neozval a já jej opět 30.4. vyzval k činnosti a pohrozil právníky...
Dnes tj. 2.5. se mi pan Josef Sedlák ozval s tím, že jsem v právu...ALE BOHUŽEL mi 26.4. vypršela 60 ti denní lhůta na odškodné po kterou jsem mohl žádat o tuto částku společnost ČEZ...
Možná jsem sice neznalý zákonů, ale v této věci si připadám, že se mnou pěkně vyběhli a nechali mě čekat pěkně do konce a pěkně si mě vychutnali.... asi je to dle zákonů a pravděpodobně s tím nic neudělám... ale chci se podělit o mou zkušenost s ostatními a společnost dTest poprosit o názor jestli má smysl se obrátit na právníka, aby danou věc posoudil anebo vůbec?
Děkuji Vám, P.H.
netuším---
|
Tweet |
Pokud nebyly dodrženy standardy pro vyřízení reklamace stanovené vyhláškou Energetického regulačního úřadu č. 540/2005 Sb. o kvalitě dodávek elektřiny a souvisejících služeb v elektroenergetice, má spotřebitel právo na náhradu (vzory žádostí o náhradu je možné vyhledat na webové adrese: https://www.eru.cz/-/vyhlaska-c-540-2005-sb-). Právo na náhradu musí spotřebitel skutečně uplatnit do 60 kalendářních dnů. Spotřebitel by v případě sporu musel prokázat, že své právo uplatnil včas. Nebude-li možné vyřešit spor se společností smírnou cestou, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory o splnění povinnosti ze smluv o dodávkách energií.
Společnost ČEZ Zákaznické služby, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s