Společnost


Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#15874Zamítnutí reklamace Samsung Galaxy Gear S

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.05.2017, před 8 lety

Jan Holeček

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 22.5.2015 byly u společnosti SETOS spol. s.r.o. zakoupeny hodinky Samsung R750 Gear S Black (s.č.: 355062061643863). Hodinky jako takové mají po celou dobu provozu bezvadný chod, ale nabíjení již ne. Od koupě jsem byl nucen hodinky 2x reklamovat kvůli ulomenému držáčku na kolíbce nabíječky, což vždy proběhlo bez obtíží. Tentokrát se mi ovšem stalo, že se neulomil držák v kolíbce nabíječky, ale jeho protikus tj spára na hodinkách i s kouskem těla hodinek, což opět znemožňuje nabíjení. Opět jsem hodinky odnesl reklamovat na prodejnu Samsung Brand Store Hradec Králové 079, kde vše nafotili a odeslali ke smluvnímu partneru spol. Britex. Reklamaci výrobku však servis zamítl z důvodu mechanického poškození zboží a usoudil, že se výrobek neslučuje se záručními podmínkami. Já osobně jsem výrobek nijak mechanicky úmyslně i neúmyslně nepoškodil. Je zcela zjevné, že se jedná o vadu výrobku a závada nevznikla jakoukoli mojí běžnou manipulací s výrobkem. Tato závada není ojedinělá a vím, že se vyskytuje relativně často, což mi bylo potvrzeno i na již výše zmíněné prodejně.


Produkt

Samsung R750 Gear S Black hodinky, IMEI: 355062061643863, výr.č.: ACOSSUR750050


Požadované řešení

Požaduji opětovné přezkoumání dané reklamace a opravení výrobku nebo vrácení peněz. Popřípadě se obrátím na znalce v oboru a následné řešení na jeho doporučení.

Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.5.2017 04:29, před 8 lety

Za vyřízení reklamace nese vždy odpovědnost prodejce, nikoli servis. Se svými nároky je proto nutné obracet se na prodávajícího. Pokud prodávající rozhodne o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, měl by důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Pokud by ani znalecký posudek ve prospěch spotřebitele prodávajícího nepřesvědčil, bude se muset spotřebitel svého práva domáhat soudní cestou. Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2017 12:04, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.