Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Stejně jako předchozí sem naletěl a zaregistroval se na be2. Jelikož jsem člen pouze 1 den, rád bych využil možnosti 14-ti denní lhůty na odstoupení od smlouvy. Prosím o pomoc při včasném odstupu z tohoto úvazku. Děkuji za pomoc.
VIP členství
Chtěl bych urychleně vypovědět tento závazek.
|
Tweet |
U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy. Dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Souhlas musí být výslovný (pouhý odkaz na obchodní podmínky je nedostačující) a musí být učiněn při uzavírání smlouvy. V případě sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitele informovala a že souhlas byl ze strany spotřebitele vysloven.
Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů bez udání důvodu, má společnost povinnost vrátit spotřebiteli všechny peněžní prostředky, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ani v této lhůtě, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
S nečinností podnikatele po odstoupení od smlouvy, nelze spojovat zánik práva na odstoupení, pokud spotřebitel zrealizuje odstoupení od smlouvy průkazným způsobem dle instrukcí v obchodních podmínkách společnosti a uchová si o tom důkaz pro případ sporu. Platí že, znemožňuje-li společnost spotřebiteli závazek ukončit, jde to k její tíži.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: 4NY7DF23
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací byl již případ vyřešen/ uzavřen prostřednictvím komunikace se Zákaznickým centrem be2.
Dobrý den,
Toto je potvrzení Vaší výpovědi.
Vaše předplatné bude ukončeno dne 02/06/2017 a již nebudou požadovány žádné další platby.
Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat.
Děkujeme Vám za využití našich služeb
S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
Dobrý den, dle zákaznického centra be2, mi byl následující den program Premium zrušen a bylo umožněno smazání profilu. Tímto děkuji za rychlé vyřízení.