Počet nahlášených stížností: | 793 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 11 |
Dobrý den, vaše prodavačka vyhazuje účtenky a ani se neptá, zda ji chcete. Úctenku jsem vyžadovala a paní na pokladně mi jí odmítala dát.
Prosím přeškolte své prodavačky, asi nevědí, že účtenka se dává ke každému nákupu.
|
Tweet |
Dle § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele má prodávající povinnost na žádost spotřebitele vydat doklad o zakoupení výrobku. Pokud tak neučiní, hrozí prodávajícímu pokuta až do výše 1 000 000,- Kč za správní delikt. Nicméně v tomto ustanovení není stanovena lhůta pro vydání dokladu, předpokládá se tedy, že by měl prodávající žádost v přiměřené době vyřídit.
Pokud se tak nestane, spotřebiteli doporučujeme obrátit se prokazatelně s výše uvedenou žádostí na zákaznické centrum společnosti. Pokud by společnost svým závazkům nedostála, tak poté může spotřebitel podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele České obchodní inspekci.
Hezké odpoledne, paní Machačová,
za tuto zkušenost se omlouváme. Můžete nám prosím upřesnit, kdy jste tuto prodejnu navštívila a připojit i číslo pokladny? Vše následně předáme odpovědným vedoucím k prošetření.
Děkujeme a přejeme příjemný zbytek dne.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.