Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:793
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#15882Lidl Praha,Budějovická nedává účtenky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.05.2017, před 8 lety

Lucie Machačová

Znění stížnosti

Dobrý den, vaše prodavačka vyhazuje účtenky a ani se neptá, zda ji chcete. Úctenku jsem vyžadovala a paní na pokladně mi jí odmítala dát.


Požadované řešení

Prosím přeškolte své prodavačky, asi nevědí, že účtenka se dává ke každému nákupu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.5.2017 19:56, před 8 lety

Dle § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele má prodávající povinnost na žádost spotřebitele vydat doklad o zakoupení výrobku. Pokud tak neučiní, hrozí prodávajícímu pokuta až do výše 1 000 000,- Kč za správní delikt. Nicméně v tomto ustanovení není stanovena lhůta pro vydání dokladu, předpokládá se tedy, že by měl prodávající žádost v přiměřené době vyřídit.

Pokud se tak nestane, spotřebiteli doporučujeme obrátit se prokazatelně s výše uvedenou žádostí na zákaznické centrum společnosti. Pokud by společnost svým závazkům nedostála, tak poté může spotřebitel podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele České obchodní inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.5.2017 14:05, před 8 lety

Hezké odpoledne, paní Machačová,

za tuto zkušenost se omlouváme. Můžete nám prosím upřesnit, kdy jste tuto prodejnu navštívila a připojit i číslo pokladny? Vše následně předáme odpovědným vedoucím k prošetření.

Děkujeme a přejeme příjemný zbytek dne.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2017 09:44, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.7.2017 12:41, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.