Společnost


Heureka Shopping s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15884Nedodana objednavka z duvodu spatne ceny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců

Detail stížnosti

Publikováno
03.05.2017, před 8 lety

Milan Guman

Znění stížnosti

Nakoupil jsem telefon Huawei P10 plus na portalu heureka.cz
Cena 8719 Kc

Spravnost ceny jsem soudil dle stejne ceny na portalu mobilTel a nalepky "Garance heureky".

Po nakoupeni a zaplaceni telefonu kartou online jsem obdrzel telefon z mobilTel, kde mi bylo prikazano stornovat objednavku. Toto jsem odmitl s tim, ze budu objednavku nadale resit s portalem heureka.

Kontaktoval jsem jejich email garance@heureka.cz, kde mi bylo receno, ze telefon nebude dodan pro chybnou cenu.

Vyjadril jsem s portalem svuj nesouhlas, ktery se ovsem setkal s nezajmem.


Produkt

Huawei P10 Plus DS Graphite Black


Požadované řešení

Dodani telefonu za koupenou cenu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2017 10:01, před 8 lety

Dle informacích uvedených na webové adrese www.garancenakupu.cz se společnost mimo jiné zavazuje k tomu, že zboží bude doručeno za cenu, kterou společnost potvrdila. Pokud bylo je zboží doručeno za jinou cenu, než byla uvedena v košíku, zavazuje se společnost k tomu, že spotřebiteli dorovná rozdíl v ceně. Využil-li spotřebitel služby "Garance nákupu", je společnost povinna svému závazku dostát.

V případě, že obchodník mění po přijetí objednávky cenu, mohlo by být takové jednání vyhodnoceno jako tzv. vábivá reklama dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele, která je klamavou obchodní praktikou. V takovém případě by bylo třeba jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila nekalé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.5.2017 14:10, před 8 lety

Dobrý den,

v tomto případě byla objednávka e-shopem stornována ihned po jejím vytvoření. Důvodem byla technická chyba, která způsobila chybný údaj v ceně produktu. Cena produktu na první pohled absolutně neodpovídala realitě na trhu, od ostatních nabídek se lišila více než o 10 tisíc korun.

V těchto výjimečných případech, kdy zboží k zákazníkovi vůbec nedoputuje, Heureka garantuje, že bude zákazníkovi navrácena plná kupní cena produktu, k čemuž v tomto případě také došlo.

Jako omluvu za tuto technickou chybu e-shopu, ke které v množství přes tři a půl miliónu produktů v heuréka Košíku, může občas dojít, jsme panu Gumanovi nabídli kompenzaci ve formě slevy na případný další nákup.

Za nákupní portál Heureka.cz
Jan Kriegel, manažer podpory pro e-shopy a zákazníky, Heureka.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.5.2017 14:21, před 8 lety


Milan Guman

Dobry den,

Cili garance portalu Heureka je vlastne garanci niceho.
Jak jsem rekl drive, sleva 500 kc nevynahrazuje absolutne nic a jsem absokutne zklaman timto postojem.

S timto resenim i nadale nesouhlasim.

S pozdravem,
Milan Guman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 15:17, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.