Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednaná solární nabíječka a zaplacena dne 7.3.2017 do dnešního dne nedodána. Objednání přes Sleva Dnes, v ceně 489 kč.
Cestovní solární nabíječka ( 8000mAh )
Prosím o dodání zboží, případně vrácení uhrazené částky.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Dobrý den,
mrzí nás, pokud Vám nebylo doručeno zboží z Vaší objednávky. Prosím, sdělte nám číslo Vaší objednávky, nebo kontaktujte náš zákaznický servis. Situaci prověříme a vyřešíme s Vámi případnou reklamaci na nedoručené zboží k Vaší spokojenosti.
Přeji Vám hezký den
Lucie Mrázová
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den.
Bohužel nemám č. objednávky, jelikož jsem promazal historii v Emailech.
Můžu Vám poslat kopii z účtu, z kterého jsem platbu posílal.
S pozdravem,
Radek Kolek
Dobrý den,
zašlete nám tedy potvrzení o platbě. Pokud jste objednávku platil převodem přes účet, variabilní symbol je číslem objednávky. Potvrzení můžete zaslat prostřednictvím našich zákaznických tiketů zde: https://postovnezdarma.cz/helpdesk
Nebo ho můžete zaslat na email: lucie.mrazova@ateli.cz
Děkuji a přeji hezký den
Lucie Mrázová
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.