Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Dne 27.3.2017 jsem na pobočce CZC v Ostravě (28. října 812/252) předal k reklamaci grafickou kartu Zotac GTX 970 AMP! Extreme Edition, kterou jsem zakoupil přes bazarový portál bazos.cz a to kompletní, včetně originální krabice a záručního listu. Grafická karta byla při předání řádně zkontrolována přijímacím technikem a poté odeslána do servisu. I přesto, že nejsem první majitel této grafické karty, zakoupil jsem ji včetně záručního listu a tak jsem byl jako odběratel zboží uvedena na reklamační protokol já a to včetně adresy, tel. spojení a e-mailu. Dne 11.4.2017 byla reklamace vyřízena vrácením peněz. Mne ovšem žádný pracovník CZC o této skutečnosti neinformoval, jelikož informace o vyřízení reklamace byla zaslána pouze na e-mail původního majitele, který byl uvedena na faktuře zboží. Situaci jsem tedy řešil nejprve telefonicky na infolince 31 31 100 00 a následně pomocí e-mailové komunikace (reklamace@czc.cz). Dne 13.4.2017 jsem byl telefonicky kontaktován panem Milanem Novosadem, vedoucím reklamačního oddělení CZC. Pan Novosad mi zdělil, že vzhledem k faktuře, na které je uvedena jiná osoba není možné, abych za toto zboží dostal peníze zpět a tak mi bylo slíbeno, že zavolá následující týden s návrhem, jak tuto situaci dořešit (vrácení části peněz formou poukazu, výměna grafické karty za jinou..). I přes mé urgence nebyl nikdo schopný tuto situaci vyřešit až do dnešního dne, kdy zavolal pan Novosad osobně. Na tuto reklamaci jsem tedy čekal 38 dní! A výsledek? Údajně není jiná možnost, než vrátit neopravenou grafickou kartu zpět, jelikož nemám nárok na odstoupení od kupní smlouvy, grafická karta na výměnu ani náhradní díly nejsou k dispozici a další možnosti jak situaci vyřešit mi nabídnuty nebyly. Zítra tedy očekávám navrácení neopraveného zboží, ke kterému mám originální balení i záruční list, ale reklamaci dle CZC uplatnit nemohu, jelikož nejsem její původní majitel. Původní majitel na můj e-mail, který jsem odeslal, nereaguje stejně, jako na výzvu CZC.
Moje otázka tedy zní, zda mám nějaké další možnosti jak postupovat a docílit výměny nebo opravy grafické karty. S přístupem, jako má společnost CZC jsem se ještě nikdy nesetkal. Předem děkuji za Vaši pomoc.
https://www.czc.cz/zotac-gtx-970-amp-extreme-core-edition/165678/produkt
Výměna zboží za stejný model, případně jiný model ze stejné modelové řady
Oprava původní grafické karty
Vrácení peněz
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
V případě prodeje zboží mezi spotřebiteli by bohužel muselo být provedeno také postoupení práv z vadného plnění mezi prodávajícím spotřebitelem (ten, který zakoupil kartu od CZC) a kupujícím spotřebitelem. Pokud k postoupení nedošlo, nemůže nový vlastník uplatňovat práva z vadného plnění vůči společnosti, ale pouze vůči tomu, od koho kartu koupil a s nímž má tedy smluvní vztah.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.