Společnost


Mountfield a.s.

Počet nahlášených stížností:196
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#15888Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 6 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.05.2017, před 8 lety

Roman Sasín

Znění stížnosti

Dobrý den,

ve věci ZAMÍTNUTÍ reklamované závady v zakázce č.SRZ17/032/7/01096 bych uvedl toto.
Na konci loňského roku jsem si vámi nechal provést výměnu nožů a pružin na vertikutátoru UV 35 B,aby byl připraven na novou sezónu.Poté, co jsem stroj letos poprvé použil,začal při záběru ihned vydávat podivné zvuky.Nicméně jsem nějakou dobu pokračoval v práci s vědomím, že musí být vše v pořádku,když byl v autorizovaném servisu.
Opak byl pravdou!
Při bližším ohledání jsem zjistil,že chybí distanční vložky na pravé straně vertikutovacích nožů.Nože byly proto uvolněné a při záběru rachotily.
Tvrzení vašeho technika,že tyto distanční vložky se rozbily po nárazu při práci je zcela zcestné.
Naprosto s vaším stanoviskem nesouhlasím.
Jsem přesvědčen, že došlo k chybě při výměně nožů (SRZ16/032/7/03049),kdy zmíněné distanční vložky nebyly namontovány.I přesto,že s výsledkem této reklamace nesouhlasím,jsem nucen přistoupit na vaši přiloženou nabídku a s opravou souhlasím.Doufám,že se vše uvede na pravou míru a oprava bude provedena bezplatně.

Stroj jsem zakoupil ve Frýdku-Místku,Frýdlantská 2198 PSČ 73801


Produkt

Vertikutátor benz.UV35B,výrobní číslo:363500093lo52t60118


Požadované řešení

Myslím,že oprava by měla být provedena zdarma a v co nejkratším termínu.
Servis naopak požadoval plnou úhradu za opravu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2017 10:37, před 8 lety

Pokud bylo dílo (oprava) dokončeno, ale vykazuje vady, musí spotřebitel tyto vady oznámit neprodleně po převzetí díla. Opatřil-li zhotovitel věc zpracovanou při provádění díla, má stran této věci, pokud se stala součástí díla, postavení prodávajícího. To znamená, že se na věc k provedení díla uplatní ustanovení o koupi zboží v obchodě. Pokud věc nemá vlastnosti, které byly sjednány nebo které se od věci dají očekávat, má spotřebitel právo na odstranění vady opravou. Nelze-li odstranit vadu opravou, může požadovat dodání nové věci. Pokud ani to není možné, může od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Byla-li věc úspěšně reklamována, má spotřebitel právo domáhat se náhrady nákladů účelně vynaložených při uplatnění reklamace.

Byla-li vadným plněním společnosti způsobena spotřebiteli škoda, je společnost povinna tuto škodu nahradit. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to možné nebo požádá-li o to poškozený, hradí se v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2017 14:03, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.