Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:223
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#15889Neuznání reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 30 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.05.2017, před 8 lety

Barbora Smidova

Znění stížnosti

Dobrý den chtěla bych podat žádost na paní Pavlu Hlobilovou, koupila jsem si v CCC boty a po dvouch dnech se mi stoupala barva na špičkách,p Hlobilová mi reklamaci neuznala, to je opravdu spokojenost zákazníků, radši ani nemá nikde telefonní kontakt aby zákazníci nevolali a nenadavali ji buh vi do čeho, Na takovouhle paní Českou obchodní inspekci, dva dny člověk nosí boty a vypadá hrozně. Zajímalo by mě jestli paní Hlobilová by si vzala na sebe takovýhle boty asi ne. Mimochodem paní Hlobilová by měla ukončit svoji činnost když to neumí. Opravdu mám dost takovyhlech rádoby soudnich znalců obuvy ... Úsměvné a trochu smutné, pak chudaci ty prodavačky, když na ně chodi křičet,když za to nemůžou a pani Hlobilova, by měla ukončit činnost


Produkt

Vychazkova obuv , zlate barvy


Požadované řešení

Vratit penize


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.5.2017 20:25, před 8 lety

Je nutné posoudit, zda se prodejce vypořádal se zákonnou domněnkou uvedenou v § 2161 odst. 2 občanského zákoníku. Ten stanoví, že vady, které se projevily do 6 měsíců od převzetí věci, existovaly již v okamžiku převzetí. Prodejce se pak odpovědnosti za nesplněnou jakost může zprostit pouze prokázáním opaku. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení např. o nedodržení zásad zacházení s věcí, ale ideálně prokázání opaku znaleckým posudkem. Pouhé poukázání, obecné tvrzení tedy za vyřízení považovat nelze, s odkazem na § 2161 občanského zákoníku může spotřebitel nadále trvat na řádném vyřízení reklamace v zákonné lhůtě 30 dnů od uplatnění.

Spotřebitelka nemůže uplatnit práva z vadného plnění na vadu, o které při převzetí věděla, nebo kterou sama způsobila. Spotřebitelka dále nemůže uplatnit práva z vadného plnění na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním nebo vyplývá-li to z povahy věci (všechny výjimky, kdy není možné uplatnit práva z vadného plnění, jsou uvedeny v § 2167 a § 2170 občanského zákoníku).

Pokud prodejce úspěšně prokázal, že věc namítaným nedostatkem v době převzetí netrpěla a následně reklamaci zamítl, doporučujeme zkontrolovat si, zda to bylo na základě důvodů, které zákon připouští. Pokud použil zákonné důvody, které se nezdají příliš přiléhavé, má spotřebitel možnost se obrátit na soudního znalce z oboru. Jejich seznam je k dohledání na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací.

Pokud by ani znalecký posudek ve prospěch spotřebitele prodávajícího nepřesvědčil, bude se muset spotřebitel svého práva domáhat soudní cestou. Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.5.2017 10:47, před 8 lety

Dobrý den paní Šmídová,

je nám líto, že Vaše reklamace byla shledána neoprávněnou.

Prosíme, dovolte, abychom se ke stanovisku vyjádřili.

Na obuvi nebyly shledány žádné materiálové, výrobní vady ani konstrukčně technologické vady, jež by činily prodejce odpovědným.

Dle vyjádření našeho znalce došlo k poškození mechanickým způsobem ( odřením, okopnutím, atd.). Na mechanická poškození se reklamace nevztahuje.
Na základě výše uvedeného a dále také na základě skutečností uvedených v protokolu o reklamaci, který jste obdržela na prodejně CCC v Jablonci, byla reklamace shledána neoprávněnou - stanovisko k reklamaci je konečné.

Za případné komplikace se omlouváme a pevně věříme, že i nadále zůstanete naší věrnou zákaznicí.
S pozdravem,

CCC Czech, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.7.2017 08:25, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2017 09:27, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.