Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#1589Klamavé praktiky v informačním letáku a v prodejně

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.12.2013, před 11 lety

Michal Běhounek

Znění stížnosti

Hypermarket vydává každý týden leták, ve kterém jsou uvedeny zlevněné výrobky prodávané obvykle od čtvrtka do neděle.
Řadu těchto výrobků ale v prodejně nemá už v pátek dopoledne, kdy tam pravidelně nakupujeme. Například:
15/11 multipack Staropramen (ani 17/11)
6/12 pomazánka celerová, fazole Heinz v tomatě
Dále vystaví zlevněný výrobek s nižší cenou a vedle něj podobný výrobek, který není zlevněný. Např.:
toaletní papíry stejné firmy jen s jinou vůní, džusy z různého ovoce apod.
Připadá mi to jako klamání spotřebitele a snaha nekalým způsobem zákazníka přilákat.


Požadované řešení

Časopis dTest by se mohl podobnými praktikami zabývat a poukazovat na konkrétní obchodníky, kteří takto postupují, na svých stránkách.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2013 13:34, před 11 lety

Prodejce by měl mít po dobu, kdy nabízí výrobky nebo služby za určitou cenu, takové výrobky nebo služby k dispozici dle přílohy 1 písm.d) zákona o ochraně spotřebitele. Jinak se jedná o klamavou obchodní praktiku- tzv. vábivou reklamu.
Zda se prodejce dopouští nekalé obchodní praktiky, konkrétně tedy klamavé obchodní praktiky, může závazně určit a sankcionovat Česká obchodní inspekce.
Ta vykonává dozor nad ochranou spotřebitele dle § 23 zákona o ochraně spotřebitele.
Česká obchodní inspekce může prodejce za takovou klamavou obchodní praktiku také pokutovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2013 23:41, před 11 lety

Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.