Společnost


DATAFIN LTD - odštěpný závod zahraniční právnické osoby

Počet nahlášených stížností:121
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#15890Reklamace rotačního mopu z 11.2016 , nebyla ještě vyřízena. Nemám mop ,ani peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.05.2017, před 8 lety

Alena Fronkova

Znění stížnosti

Dobrý den. 8.11.2016 jsem si přes internet objenala mop v ceně 600Kč. Zásilka dorazila v jiné barvě a nefunkční. 21,11,2016 jsem zásilku odeslala zpět. Po první urgenci se ozvali,že vyřizují reklamaci . Asi po 3 měsících mi bylo nabídnuto jiné zboží. Ale doposud a to je jež půl roku jsem neobdržela zboží ani peníze zpět.


Požadované řešení

Žádám vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.5.2017 20:19, před 8 lety

Bylo-li zasláno jiné zboží, než které bylo předmětem kupní smlouvy, jedná se o vadu a spotřebitel může uplatnit reklamaci. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má možnost odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněz. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Nebude-li prodávající na výzvy spotřebitele reagovat, má spotřebitel rovněž možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2017 11:59, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.