Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#15892Nedodání zboží z důvodu špatné ceny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 29 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.05.2017, před 8 lety

Jana Zbranková

Znění stížnosti

Společnost mall měla na svých stránkách šicí stroj za cenu 299 tak jsem udělala objednávku na dva kusy,která mi byla potvrzena..Další den mi ji bez důvodu zrušili a až po mém naléhání se vyjádřili,že objednávku zrušili úplně všem..COŽ JE LŽIVÉ NEBOŤ MÉ SESTŘE,KTERÁ OBJEDNÁVKU UDĚLALA STROJ DOŠEL DOMŮ ZA DANOU CENU 299..
Neustále řeším se společností,ale nabízejí mi nesmyslné slevy,které mě nezajímají a pořád argumentují,že objednávku zrušili všem.
Naposled jsem psala emaily cca před 10 dní absolutně žádná odezva..


Produkt

Singer sms 1412


Požadované řešení

Požaduji dodání obou výrobků na pobočku Ostrava kde jsem si ji měla vyzvednout..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2017 12:05, před 8 lety

Návrh dodat zboží za určenou cenu učiněný při podnikatelské činnosti reklamou, v katalogu nebo vystavením zboží je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty podnikatele plnit. Pokud spotřebitel přijme tuto nabídku, vzniká kupní smlouva a strany jsou vázané právy a povinnostmi z tohoto závazku. Prodávající má povinnost dodat sjednané zboží a spotřebitel má povinnost zaplatit ujednanou kupní cenu.

Pouze v případech, kdyby došlo ke zjevné administrativní chybě, že by spotřebitel nemohl v dobré víře předpokládat, že by byl výrobek za uvedenou cenu skutečně prodán, může prodávající namítat neplatnost závazku. Tato chyba však musí být zjevná a cena by musel být neúměrná hodnotě zboží.

V případě, že prodejce mění po přijetí objednávky cenu, mohlo by být takové jednání vyhodnoceno jako tzv. vábivá reklama dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele, která je klamavou obchodní praktikou. V takovém případě by bylo třeba jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.6.2017 13:55, před 8 lety

Vážená paní Zbranková,

děkuji Vám za zprávu a velice mne mrzí, že došlo k tomuto nepříjemnému nedorozumění v rámci nabízeného zboží.

Jak se již vyjádřila společnost dTest, v tomto případě došlo k zjevné administrativní chybě, kdy byl deklarován výrobek v hodnotě 299,- Kč. Jeho reálná cena je 2 399,- , která je tak přibližná s konkurenčními obchody.
Bohužel za cenu 299,- Kč Vám nejsme schopni zboží zajistit u nás či u našich dodavatelů.

U objednávky eviduji, že dne 4.5.2017 Vám zástupcem zákaznického servisu bylo zasláno vyjádření a také slevový poukaz v rámci kompenzace za toto nedorozumění.

Děkuji Vám za pochopení a přeji hezký den.

S pozdravem,

Kristina Svatíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.6.2017 14:37, před 8 lety


Jana Zbranková

Já již několikrát odpovídám,že jste stroj několika zákazníkům dodali chápete..Mě nezajímá že došlo k administrativní chybě!!!!!!!!Tím že jste stroj za tuto cenu dodali mám na něj že zákona nárok i já a já ho chci dodat..Prosím vaše neadekvátní slevy si nechte..Požadují okamžitě dodání výrobků z mé objednávky..

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 15:23, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.