Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na www.slevomat.cz jsem chtěl koupit lístky do divadla,avšak při platbě kartou nastala chyba. Poté jsem zjistil,že platební karta,která je novější,není aktivní na online platby. Společnost Twisto za mě zaplatila lístky a ted chce po mě peníze a penále. Neuzavřel jsem smlouvu s nikým a vždy jsem kupoval na Slevomatu a platil bez problémů přímo bez prostředníků.
Nemám zájem platit nic,když platba neproběhla.
|
Tweet |
V daném případě bude záležet, zda mezi spotřebitelem a třetí stranou vznikl závazek. Smlouva je uzavřena okamžikem, kdy přijetí nabídky nabývá účinnosti. Návrh dodat zboží nebo poskytnout službu za určenou cenu učiněný při podnikatelské činnosti reklamou, v katalogu nebo vystavením zboží je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit. Pokud spotřebitel přijal tuto nabídku (učinil objednávku), byla smlouva uzavřena a spotřebitel je povinen v souladu se smlouvou plnit.
Byl-li poplatek z prodlení sjednán ve Všeobecných obchodních podmínkách, je toto ustanovení obchodních podmínek neúčinné, neboť jej spotřebitel nemohl rozumně očekávat.
Pokud by se společnost domáhala plnění soudní cestou, musela by prokázat, že spotřebitel smlouvu skutečně uzavřel.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.