Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#15897Dodávka zboží bez objednávky zákazníka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den

Detail stížnosti

Publikováno
04.05.2017, před 8 lety

Martin Vaněk

Znění stížnosti

Dne 3.5.2017 mi byl doručen balíček se službami Vodafone.cz, který jsem si nikdy neobjednal. Byl jsem mnohokrát obtěžován telefonickými nabídkami od operátorů nebo prodejců po telefonu. Všechny jsem odmítal a přesto mi byl balíček pod identifikačním číslem DV3008624865F zaslán. S takovými podivnými praktikami zásadně nesouhlasím a zvažuji podání tr. oznámení. Balíček zasílám zpět do Tábora na výše uvedenou adresu. Martin Vaněk.


Požadované řešení

Omluva firmy a zrušení kontraktu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2017 14:34, před 8 lety

Pro smlouvu o poskytování veřejně dostupných služeb elektronických komunikací není zákonem stanovena písemná forma a lze ji tedy uzavřít i ústně nebo prostředky komunikace na dálku – telefonem, či elektronicky. Účastníci si nemusí být vždy vědomi toho,že již samotným uskutečněním telefonického hovoru mohou fakticky uzavřít smlouvu a následné zaslání smluvních dokumentů v písemné podobě má již pouze deklaratorní charakter.

V případě uzavření nebo změny smlouvy za použití prostředků komunikace na dálku, je poskytovatel povinen bezodkladně po uzavření smlouvy nebo její změny poskytnout spotřebiteli zákonem předepsané informace o jejích náležitostech, a to v elektronické nebo listinné formě. Lhůta 14 dnů pro odstoupení spotřebitele od smlouvy nebo pro její změny, v případě, kdy je smlouva uzavřená mimo prostory obvyklé k podnikání nebo při použití prostředků komunikace na dálku, začíná běžet dnem následujícím po dni předání těchto informací.

Pokud by byl při nabízení služby sdělen spotřebiteli nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.

Dozorový orgán je oprávněn požadovat po podnikateli, aby ve správním řízení prokázal správnost skutkových tvrzení v souvislosti s obchodní praktikou, jestliže se takový požadavek s ohledem na oprávněné zájmy podnikatele a kteréhokoliv účastníka řízení jeví vzhledem k okolnostem daného případu jako přiměřený. Pokud podnikatel nepředloží požadované důkazy nebo pokud dozorový orgán považuje důkazy předložené za nedostatečné, považují se skutková tvrzení za nesprávná.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.5.2017 13:51, před 8 lety

Dobrý den, pane Vaňku,

je mi líto, pokud došlo k nějakému nedorozumění.

Na základě čísla balíku České pošty bohužel nemůžu zjistit podrobnosti o zásilce. Pokud jste ale vše vrátil do Tábora a SIM kartu nepoužil/neaktivoval, služby Vám účtovat nebudeme - nezačnete je ani využívat.

Kdybyste měl cestu kolem některé z našich prodejen, navštivte prosím kolegy, podle dokladu budou moct dohledat, jestli na Vaše jméno evidujeme nějakou objednávku, případně by požádali o její zrušení. Také nám můžete napsat přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/ - budeme ale potřebovat nějaké konkrétní údaje (pokud neznáte informace z balíku, tak Vaše údaje), abychom mohli zjistit, o co by se mělo jednat.

Přeji Vám pěkný den.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2017 09:42, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.6.2017 09:47, před 8 lety


Martin Vaněk

Hodnocení: