Společnost


CELKOM Praha, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15907Vykradeny a znehodnoceny balík zásilka IZ74AB1508DD

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.05.2017, před 8 lety

Eva Pekocova

Znění stížnosti

Balík přišel později než píšete toleranci a byl vykradeny a zbytek rozbitý a znehodnoceny po zavolání na zaslat z mi bylo řečeno že o něm nemají informace ze máme ještě počkat a pak reklamovat jako ztrátu další den se najednou objevil čokoládové figurky byly rozlamane asi polovina chyběla 4 doma pečení berani tam taktéž chyběly zrovna jako několik houskový ho knedlíků a tatarskych omáček v plastových lahvích s pojistkou proti otevření paní S. I. se mi snažila vysvětlit že potraviny zřejmě se v balíku hrozilo vytáčení a proto museli být vyjmutí prisasaham že jsem berani pekla osobně byly ve stavu pečenem a bujóny kterých místo 20 přišlo necelých 10 byly také v kostkách nevím komu přišly berani před velikonoce i vhod.


Požadované řešení

Požaduji finanční kompenzaci za odcizené věci a za zbytek věcí který byl znehodnoceny a musel se vyhodit seznam jsem zaslala v dopise při první ztiznosti cena 2000kc


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2017 12:12, před 8 lety

Převzala-li společnost věc k přepravě, ručí za škodu způsobenou na věci během této přepravy dle § 2944 občanského zákoníku. Ze zákona odpovídá za poškození, ztrátu nebo zničení věci, pokud ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při skladování věci. Společnost by se této odpovědnosti zbavila jedině v případě, jestliže by prokázala, že by ke škodě došlo i jinak. Další informace k tomuto tématu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3302/zadost-o-nahradu-skody-na-prevzate-veci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2017 11:55, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.