Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Balík přišel později než píšete toleranci a byl vykradeny a zbytek rozbitý a znehodnoceny po zavolání na zaslat z mi bylo řečeno že o něm nemají informace ze máme ještě počkat a pak reklamovat jako ztrátu další den se najednou objevil čokoládové figurky byly rozlamane asi polovina chyběla 4 doma pečení berani tam taktéž chyběly zrovna jako několik houskový ho knedlíků a tatarskych omáček v plastových lahvích s pojistkou proti otevření paní S. I. se mi snažila vysvětlit že potraviny zřejmě se v balíku hrozilo vytáčení a proto museli být vyjmutí prisasaham že jsem berani pekla osobně byly ve stavu pečenem a bujóny kterých místo 20 přišlo necelých 10 byly také v kostkách nevím komu přišly berani před velikonoce i vhod.
Požaduji finanční kompenzaci za odcizené věci a za zbytek věcí který byl znehodnoceny a musel se vyhodit seznam jsem zaslala v dopise při první ztiznosti cena 2000kc
|
Tweet |
Převzala-li společnost věc k přepravě, ručí za škodu způsobenou na věci během této přepravy dle § 2944 občanského zákoníku. Ze zákona odpovídá za poškození, ztrátu nebo zničení věci, pokud ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při skladování věci. Společnost by se této odpovědnosti zbavila jedině v případě, jestliže by prokázala, že by ke škodě došlo i jinak. Další informace k tomuto tématu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3302/zadost-o-nahradu-skody-na-prevzate-veci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.