Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15908Dárek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.05.2017, před 8 lety

Stanislava Klimešová

Znění stížnosti

nepřeji si zasílání dárků od Vaší společnosti poslední dárek holící strojek měl být zaslán do Kutné hory na adresu Želivského 763 Kutná hora Stanislava Klimešová jelikož tam už půl roku nejsem nevím zda to tam přišlo kde to skončilo pokud to majitelka domu paní Irena Dohnalová nechala pro sebe pak se i s platbou obracejte na ní předem děkuji za kladné vyřízení a s pozdravem Klimešová


Požadované řešení

Pokud jste to poslali na tu adresu pak vše vyřizujte přes paní Dohnalovou já tam nejsem od konce Září


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2017 11:24, před 8 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží řádně a včas podle § 2087 ve spojení v § 2090 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. V těchto ustanoveních je uvedeno, že prodávající je povinen kupujícímu věc odevzdat a věc je odevzdána, až kupujícímu věc dopravce předá. Je tedy povinností prodávajícího, aby zajistil dodání na správnou adresu. To je adresa, která byla sdělena spotřebitelkou při objednávkovém telefonickém hovoru. Nicméně spotřebitelka je povinna poskytnout prodávajícímu nezbytnou součinnost, jestliže by to potřeboval, to znamená, pokud se přestěhovala z nahlášené adresy, je povinna to sdělit prodejci. Nepřevzetí zboží spotřebitelem nic neřeší. To, že zboží spotřebitel nepřevezme, neznamená, že tím uzavřenou smlouvu po telefonu zruší. Pokud před doručením zásilky či po jejím převzetí spotřebitel od smlouvy neodstoupí nebo se s prodejcem nedohodne na jejím zrušení, popřípadě smlouvu nevypoví, je jeho povinností zásilku se zbožím převzít.

Z obchodních podmínek společnosti Westerfield vyplývá, že smlouvu může spotřebitel vypovědět kdykoliv. Vzhledem k tomu, že společnost Westerfield nestanoví žádnou výpovědní dobu, použije se § 1998 odst. 2 občanského zákoníku, který říká, že závazek zaniká dnem účinnosti výpovědi (to znamená jejím doručením společnosti). V tomto případě se jedná o zrušení smlouvy s platností do budoucna tzn. veškeré již obdržené zboží by spotřebitel uhradit musel.

Případnou výpověď smlouvy doporučujeme poslat na adresu Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2 doporučeně s dodejkou a uchovat si její kopii.

Smlouva bude vypovězena dnem doručení výpovědi. V případě, že by prodávající zamýšlel se doručení vyhnout, platí zde domněnka doby dojití tzn., že došlá zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Jakákoli zásilka, jež by byla doručena po dni účinnosti výpovědi, bude považována za neobjednané plnění. Spotřebitel jí není proto povinen přebírat. Bude-li mu jen vhozena do schránky, nemusí společnosti na své náklady nic vracet.

Dále doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitel společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat.

Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2017 11:42, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.