Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:711
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#15909Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 měsíců 30 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.05.2017, před 8 lety

Jiří Nezmar

Znění stížnosti

Dne 27.2.2017 jsem zakoupil na pobočce AAA Auto v Otrokovicích vozidlo BMW řady 3, kdy ihned druhý den po nákupu nešlo vozidlo po chladné noci nastartovat. Toto se následně povedlo po několika pokusech, motor měl nepravidelný chod a špatný tah. Dle následného zjištění v autorizovaném servisu BMW CarTec Ostrava bylo po důkladné prohlídce zjištěno, že mi bylo prodáno vozidlo s vadným vstřikovačem, kdy tato závada je při zahřátém motoru hůře zjistitelná a z tohoto důvodu jsem toto nebyl schopen odhalit při zkušební jízdě před prodejem a ani samotný prodejce mě na takto závažnou závadu před prodejem nijak neupozornil, ačkoli o této závadě museli dle vyjádření servisního technika BMW předem vědět, jelikož muselo vozidlo špatně startovat již delší dobu a nejedná se o závadu, která by se vyskytla ze dne na den a vzhledem k nájezdu vozidla se u tohoto dílu nejedná o běžné opotřebení. Dále byly u vozidla vypáleny všechny 4 cívky, svíčky a v důsledku vadného vstřikovače došlo i k poškození obou lambda sond a katalyzátoru vozidla. Cena opravy převyšuje 100.000,-Kč. Pořizovací cena vozidla 250.000,-Kč. Při jednání s prodejcem jsem byl jen stroze odkázán na pojištění sjednané při nákupu u pojišťovny Carlife, která však takovéto poruchy nekryje. Prakticky nekryje vzhledem k vypočítavým smluvním podmínkám skoro žádné poruchy. Následně byla sepsána u AAA řádná reklamace s ubezpečením, že budu rychlé kontaktován ohledně vyjádření a případného dalšího řešení v této věci. Ani po 6ti týdnech bez vyjádření, po urgenci mi bylo pouze telefonicky stroze sděleno, že mi bylo vyjádření se zamítnutím reklamace doručeno, ačkoliv ve skutečnosti nebylo. Po sepsání oficiální stížnosti k takovému přístupu mi bylo následně ze strany AAA Auto písemně sděleno, že společnost svůj postoj k reklamaci nemění, společnost za závadu nenese odpovědnost a na svém rozhodnutí o zamítnutí reklamace trvá.
Byla mi nabídnuta částka ve výši 5000,-Kč jako projev dobré vůle, s díky jsem odmítnl a obracím se na právního zástupce v dalším řešení této věci.


Produkt

BMW 318i E91


Požadované řešení

úhrada faktury za provedenou opravu vozidla do pojízdného stavu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2017 10:44, před 8 lety

Pokud se vada projeví v průběhu šesti měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Společnost by měla prokázat, pokud reklamaci zamítá, že se nejedná o vadu, za kterou odpovídá. Vzhledem k síle výše uvedené zákonné domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li reklamace vyřízena řádně a včas, jde o podstatné porušení smlouvy, které zakládá právo na odstoupení od smlouvy. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Doporučujeme tedy vyzvat autobazar k podání odůvodnění, proč reklamaci neuznal. Bude-li autobazar argumentovat, že spotřebitel před koupí o vadě věděl, musí kupující na základě smlouvy prokázat, že ve smlouvě uvedená vada zmíněna není a že prodejce neprokázal, že kupující o vadě věděl. Bude-li argumentovat tím, že vada vznikla běžným opotřebením, pak lze požadovat prokázání této skutečnosti. Pokud má autobazar takové vyjádření ze servisu, může spotřebitel toto vyjádření servisu rozporovat vyjádřením znalce. Jak k vadě došlo by v případě sporu musel prokázat soudní znalec, je vhodné uschovávat si maximum podkladů pro případné dokazování předchozího stavu vozidla. Jejich seznam je k dohledání na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel také právo na proplacení nákladů, které musel v souvislosti s uplatněním reklamace vynaložit (tedy včetně proplacení znaleckého posudku).

Při uplatnění reklamace použité věci může spotřebitel žádat odstranění vady opravou. Není-li to však možné, může spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit. Místo těchto uvedených způsobů nápravy může spotřebitel také požadovat přiměřenou slevu.

Pokud bude trvat autobazar na zamítnutí reklamace, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.5.2017 14:42, před 8 lety

Vážený pane Nezmare,
mám informaci, že reklamace byla znovu posouzena. Věřím, že jste byl kolegy již informován o výsledku. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.5.2017 07:56, před 8 lety


Jiří Nezmar

Dobrý den, spokojený bohužel být nemůžu a nejsem, jelikož z původního zamítnutí reklamace a nabídky finanční kompenzace ve výši 5tis Kč mi byla společnosti AAA AUTO následně nabídnuta částka 24tis Kč, což je ovšem dle servisniho prptokolu autorizovaneho servisu pořád jen 1/3 částky nutné k opravě vsech zjistenych a reklamovanych závad na vozidle. Z tohoto důvodu jsem nucen si nyni nechavám vypracovat znalecem posudek, abych prokázal neduvodnost původního rozhodnutí a následně se mohl domáhat celé částky za opravu vozidla včetně dalších nákladů vynaložených s vypracováním posudku a právního zastoupení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2017 09:34, před 8 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.6.2017 12:02, před 8 lety

Dobrý den,
společnost trvá na na svém rozhodnutí o výsledku reklamace. Z naší strany již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.6.2017 10:35, před 8 lety


Jiří Nezmar

Dobrý den, z mé strany rovněž již nic k doplnění, věc má v řešení právní zástupce a čeká na vypracování posudku. Poté naučíme společnost dodržovat platnou legislativu a budeme nárokovat veškeré výdaje spojené s tímto případem.
Každopádně vyjádření ze strany AAA Auto o jejich trvání na rozhodnutí působí vzhledem k několikrát měněné nabídce ke kompenzaci úsměvně :)
Dtestu děkuji tímto za ochotu a spolupráci, po vyřešení případu rád doplním výsledek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.7.2017 17:13, před 8 lety

Dobrý den,
záležitost byla uzavřena. S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.7.2017 17:19, před 8 lety


Jiří Nezmar

Dobrý den, záležitost uzavřena z mé strany rozhodně nebyla, ba naopak.
Vaši společnost bude nyní kontaktovat muj právní zástupce s vypracovaným znaleckým posudek, který plně vyvrací vaše vyjádření k reklamaci. Budu požadovat uhrazení veškerých výdajů včetně všech nákladů vynaložených z mé strany v této věci, tzn. kompletní opravu vozidla, úhradu znaleckého posudku, nákladů na právní zastoupení í náklady co se týče opakovaných návštěv servisu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2017 13:44, před 8 lety

Stížnost ponecháváme přeřazenou na spotřebitele. Bude-li případ vyřešen, má spotřebitel možnost případ uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.8.2017 08:21, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.8.2017 08:25, před 7 lety


Jiří Nezmar

Dobrý den, společnosti AAA Auto byla mým právním zastoupením na základě vysledku znaleckého posudku zaslána predžalobni výzva k úhradě dlužné částky za opravu vozidla.
Výsledek následně doplním. Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.8.2017 11:29, před 7 lety

Vážený pane Nezmare,
mám informaci, že reklamace byla znovu posouzena. Kolegové znovu projednávali Váš případ a budou Vás kontaktovat s nabídkou, pokud tak již neučinili. Věřím, že záležitost bude uzavřena k oboustranné spokojenosti.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.8.2017 13:19, před 7 lety


Jiří Nezmar

Dobrý den, reakce AAA Auto je na doručenou predžalobni výzvu, ve které jsou jasně stanoveny podmínky a částka, kterou po společnosti žádám k zaplacení. Z tohoto důvodu nebudu akceptovat žádné nabídky ani komunikaci mimo mé právní zastoupení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.9.2017 16:00, před 7 lety

Dobrý den,
řešení záležitosti je tedy v rukou právníků.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2017 07:44, před 7 lety

Stížnost stále ponecháváme přeřazenou na spotřebitele. Bude-li případ vyřešen, má spotřebitel možnost případ uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2017 07:29, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.12.2017 09:02, před 7 lety


Jiří Nezmar

Výsledek sporu - společná dohoda o finanční kompenzaci za provedené opravy na vozidle.
Z mé strany ke spokojenosti, škoda jen, že to nešlo vyřešit ze strany autobazaru hned napoprvé a bez právního zastoupení.
Dtestu děkuji za spolupráci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.1.2018 12:13, před 7 lety

Dobrý den,
jsem ráda, že nakonec věc dopadla k oboustranné spokojenosti. Záležitost byla tak uzavřena.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.2.2018 12:58, před 7 lety

Jelikož se případ podařilo vyřešit smírnou cestou, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
4.2.2018 12:58, před 7 lety


Jiří Nezmar

Hodnocení: