Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Žádám o ukončení zasílání AlfaVit 20 kapslí na moji adresu, která je uvedena v neveřejné části podané stížnosti. Pojídám lék tři měsíce a žádné zlepšení svého zdravotního stavu nezjišťuji. Cena jedné tablety je značná a zatěžuje můj rozpočet.
Zákaznické číslo: 7531760
Věřím v deklarovanou serioznost vaší firmy a ukončení zásilek bez dalších podmínek.
S pozdravem Bendová Oldřiška
AlfaVit 20 kapslí
Věřím v deklarovanou serioznost vaší firmy a ukončení zásilek bez dalších podmínek.
|
Tweet |
Nabídka pravidelných zásilek inzerovaná společností Helvetia Direct Marketing s.r.o. uvádí, že pro jejich zrušení je třeba informovat zákaznické oddělení. Pravidelné zasílání lze tedy zrušit i telefonicky, ale spotřebitel by měl vždy dbát z důvodů předběžné opatrnosti na to, aby učiněné právní jednání bylo prokazatelné pro případ sporu, tedy nejlépe písemně doporučeně s dodejkou.
Jakákoli zásilka, jež by byla doručena po dni účinnosti výpovědi, bude považována za neobjednané plnění. Spotřebitel jí není proto povinen přebírat. Bude-li mu jen vhozena do schránky, nemusí společnosti na své náklady nic vracet. Pokud společnost ve svých obchodních podmínkách nestanoví žádnou výpovědní dobu, použije se § 1998 odst. 2 občanského zákoníku, který říká, že závazek zaniká dnem účinnosti výpovědi (to znamená jejím doručením společnosti). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102.
Spotřebiteli rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Vážená paní Bendová,
pro zrušení zasílání je standardně potřeba kontaktovat přímo zákaznický servis, kde s Vámi vše rádi vyřídíme.
Zasílání je ukončeno a doplněk stravy AlfaVit Vám již nebudeme zasílat. Samozřejmě Vám zasílání rušíme aniž byste musela splňovat nějaké podmínky. Nicméně u Vás evidujeme několik neuhrazených zásilek, které je potřeba dorovnat. Níže zasíláme jejich rozpis a požádáme Vás o úhradu do 30.5.2017 (ačkoliv splatnost Uvítacího balíčku byla již 14.3.2017).
č. faktury | vystaveno | splatnost | částka | druh zásilky
-----------+------------+------------+---------+-------------------------------------------------------------
7531760001 | 19.02.2017 | 14.03.2017 | 79,00 | uvítací bal. AlfaVit (pod. č. DR1196290153U)
7531760002 | 12.03.2017 | 06.04.2017 | 119,00 | pravidelná AlfaVit
7531760004 | 23.04.2017 | 18.05.2017 | 119,00 | pravidelná AlfaVit
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.