Počet nahlášených stížností: | 462 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Zdravim tak jak uz sem tu cetl nejsem jediny komu chodi emaili od inkasni spolecnosti s vymahanim dluzne castky. Prosil bych o radu ne informaci jestli se to uz nekomu podarilo nejak vyresit. Jelikoz tady neni moznost komentaru ti zvas kteri maji zkusenosti nebo informace o tom jak to vyresit dejte mi prosim vedet na email vasili92@seznam.cz
Vsechno jsem to resil uz i s PČR Ovsem vysledek byl takovej ze to uzavreli jako spor mezi poskytovatelem sluzby a mnou. Inkasni spolecnos bombarduje dalbiz po 3 dosel ten samej email. Zatim sem to nijak neresil nic neplatil a cekam co bude po 18.5.2017 kdy ma byt nejpozdeji zaplaceno dluzna castka. Policie mi jen rekla ze na jejich miste by to ignorovali a nic neplatili ze podle nich nemaji takovou pravni moznost to hnat az do cr k soudu. Kazdopadne soud a exekuce musi prijit vzdy na adresu a pisemne.
Proto prosim vsechny kdo o tom maji vic info jak ja ozvete se na muj email dekuji.
Prosim o radu jak postupovat
|
Tweet |
Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
V obchodních podmínkách je sice napsáno, že výpověď smlouvy musí spotřebitel učinit prostřednictvím faxu, takovýto požadavek však považujeme za nepřiměřené ujednání, které je zakázáno v § 1815 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen "občanský zákoník"). Případnou výpověď může spotřebitel společnosti zaslat i e-mailem.
Doporučujeme vždy si případnou e-mailovou konverzaci pečlivě zdokumentovat a uchovat. Pokud by společnost hrozila exekucí na údajně dlužnou částku, platí, že případnou exekuci by musel nařídit nejprve soud. V případě, že se společnost rozhodne vymáhat údajný dluh spotřebitele vůči společnosti soudní cestou, budou dokumenty vztahující se k vypovězení smlouvy důležité pro případné prokazování neexistence dluhu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.