Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,z důvodu nepříliš povedených praktik,mi bylo neoprávněně odečteno za neobjednané služby a zboží z tel. čísla 608370540 sms na 90319 v ceně 99kč celkem 8x99=792kč za dvě zůčtovací období u Vodafonu. To,že má dcera si chce nainstalovat hru,kde se na ni objeví blikající okenko s antivrusem atd. ona to odklikne,nepovažuji chybu na její straně, nýbrž na straně poskytovatele. Považuji to za absurdní!
sms
Tímto žádá Vaší společnost o zrušení této služby a rychlé sjednání nápravy z Vaší strany, tedy navracení peněžní ztráty na účet 167 823 885/0300
Děkuji za kladné vyřízení. R.P
|
Tweet |
Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.
Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Užitečné informace nalezne spotřebitel na této adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Dobrý den pane Pípale,
společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.
Chybné SMS řešíme s provozovatelem této služby, děkujeme za uvedení reklamace /8x99 Kč/ veškeré udaje pro vyřízení jsme předali na poskytovatele.
Pokud nechcete Prémiové služby na Vašem telefonu využívat, doporučujeme je nechat blokovat u Vašeho operátora.
S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.