Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#15924Nedoručený balík

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.05.2017, před 8 lety

Petr Zapletal

Znění stížnosti

Internetem jsem si objednal vizitky s doručením Českou poštou. Od firmy jsem dostal potvrzení, že zakázka byla předána České poště k doručení. 3. 5. 2017 jsem obdržel SMS s tímto zněním: " Dobry den, prave jsme prevzali do prepravy zasilku DR9028044578C, kterou Vam budeme dorucovat 4.5. (ctvrtek). Datum i čas doruceni si muzete prizpusobit na www.zdocp.cz.
Uvedený den jsem byl celý přítomen na zadané adrese Litkovice 24, PSČ 39468.
Nikdo zásilku nepřivezl, přestože byla hrazena včetně doručení předem.
Jak mám více zdvrořile postupovat, když se v tomto roce jedná již o třetí moji objednávku dopravy Českou poštou a ani v jednom případě (!!) nebyla všas a podle avizovaných informací doručena. Na svoji poslední stížnost mi volal zástupce České pošty, přiznal chybu a omluvil se. Za to si bohužel nekoupím ani ztracený čas a už vůbec ne podlomené zdraví, které ztrácím zbytečným vyřizováním.


Produkt

E-mail zde dne 3.5.2017 English version follows. Vážený zákazníku, dne 3.5.2017 jsme převzali do přepravy zásilku Balík Do ruky od podavatele Audit-web, s.r.o. s podacím číslem DR9028044578C. Předpokládaný termín doručení Vaši zásilky je dne 4.5.2017 na adresu 24, 39468 Litkovice. Přejete si změnit místo nebo termín doručení Vaší zásilky? Přizpůsobte si doručení na míru Vašim potřebám prostřednictvím aplikace Změna doručení online. Pohyb svého balíku můžete sledovat na internetu ve Sledování zásilky, nebo prostřednictvím mobilní aplikace Pošta Online. Zde naleznete dodatečné informace o elektronickém avizování balíkových zásilek. Děkujeme, že využíváte naše doručovací služby. S přáním příjemného dne Vaše Česká pošta


Požadované řešení

Okamžité doručení zásilky. Vrácení částky za poštovné a finanční odškodnění za ztrátu času, včetně znemožnění využití zásilky. Potrestání viníka zapříčiněné situace a oznámení celého řešení Českou poštou, včetně omluvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.5.2017 07:58, před 8 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.