Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 5.5. jsem za účelem nákupu navštívila Albert v Hradci Králové - Orlice Park. Tak hroznou zkušenost jsem s obchodem ještě nezažila. Že mi u lahůdkového pultu obsluha na dotaz, zda je možné zakoupit větší množství plátkového sýra, než je v předem nabalíčkovaných produktech odvětila, že si připadá jak ve zvláštní škole, tomu jsem se ještě dokázala zasmát.To co jsem zažila po příjezdu domů už tak k smíchu nebylo. Sýry se naprosto rozpadly a to jsem je měla na chlebíčky. Cherry rajčata jsem rozbalila a komplet celé balení v hodnotě 35,- prorostlé plísní. Zakoupený hermelín po rozbalení neskutečně smrdí a rovněž je zkažený, na obalu žlutá plíseň. Vše mám nafocené. Bohužel nejsem z Hradce Králové, ale z vesnice a není pro mě možné obratem jet na prodejnu tento problém řešit. Z plánovaných chlebíčků je díky návštěve obchodu Albert nic.
Ráda bych zjistila, zda je možné touto cestou dosáhnout finanční kompenzace alespoň za dva zkažené a plesnivé produkty zakoupené v Albertu dne 5.5. Produkty mám vyfocené, včetně účtenky. Pokud ne, budu problém řešit cestou veřejného varování před nákupem na této prodejně.
|
Tweet |
Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že věc bude po určitou dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Tyto účinky má i uvedení záruční doby nebo doby použitelnosti věci na obalu nebo v reklamě. V tomto případě má spotřebitel právo potravinu bezodkladně reklamovat osobně u prodejce a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.
Současně je možné dát podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která vykonává dozor v oblasti potravin.
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Kontakty na zákaznický servis společnosti jsou následující: http://www.albert.cz/zakaznicky-servis/infolinka
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.