Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#15927Nechutné chování obsluhy lahůdek a zkažené zboží na prodejně v Hradci Králové

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
05.05.2017, před 8 lety

Karolína Tomášková

Znění stížnosti

Dne 5.5. jsem za účelem nákupu navštívila Albert v Hradci Králové - Orlice Park. Tak hroznou zkušenost jsem s obchodem ještě nezažila. Že mi u lahůdkového pultu obsluha na dotaz, zda je možné zakoupit větší množství plátkového sýra, než je v předem nabalíčkovaných produktech odvětila, že si připadá jak ve zvláštní škole, tomu jsem se ještě dokázala zasmát.To co jsem zažila po příjezdu domů už tak k smíchu nebylo. Sýry se naprosto rozpadly a to jsem je měla na chlebíčky. Cherry rajčata jsem rozbalila a komplet celé balení v hodnotě 35,- prorostlé plísní. Zakoupený hermelín po rozbalení neskutečně smrdí a rovněž je zkažený, na obalu žlutá plíseň. Vše mám nafocené. Bohužel nejsem z Hradce Králové, ale z vesnice a není pro mě možné obratem jet na prodejnu tento problém řešit. Z plánovaných chlebíčků je díky návštěve obchodu Albert nic.


Požadované řešení

Ráda bych zjistila, zda je možné touto cestou dosáhnout finanční kompenzace alespoň za dva zkažené a plesnivé produkty zakoupené v Albertu dne 5.5. Produkty mám vyfocené, včetně účtenky. Pokud ne, budu problém řešit cestou veřejného varování před nákupem na této prodejně.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2017 19:34, před 8 lety

Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že věc bude po určitou dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Tyto účinky má i uvedení záruční doby nebo doby použitelnosti věci na obalu nebo v reklamě. V tomto případě má spotřebitel právo potravinu bezodkladně reklamovat osobně u prodejce a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.

Současně je možné dát podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která vykonává dozor v oblasti potravin.

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Kontakty na zákaznický servis společnosti jsou následující: http://www.albert.cz/zakaznicky-servis/infolinka

Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.