Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#15928Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 27 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.05.2017, před 8 lety

Ladislav Malý

Znění stížnosti

Dobrý den, bylo mi neoprávněně odečteno za neobjednané služby z tel. čísla 774 913 710 sms na 90319099 v ceně 99,-kč celkem 6x99=594,-kč za dubnové zůčtovací období u Vodafonu. Nebyl jsem upozorněn a po přijetí sms mi byla naúčtována částka 99,- Kč, ta samá částka pro zrušení aplikace, kterou jsem si nestáhl, se kterou jsem nesouhlasil a nebyl jsem předem upozorněn na naúčtování částky. Toto považuji za podvodné jednání a uvedení spotřebitele v omyl.


Produkt

sms


Požadované řešení

Tímto žádám Vaší společnost o zrušení této služby a rychlé sjednání nápravy z Vaší strany, tedy navracení peněžní ztráty na účet 1146632013/0800

Děkuji za kladné vyřízení. Ladislav Malý


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2017 19:50, před 8 lety

Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.

Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Užitečné informace nalezne spotřebitel na této adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.5.2017 14:27, před 8 lety

Dobrý den pane Malý,



společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.

Chybné SMS řešíme s provozovatelem této služby, děkujeme za uvedení reklamace a veškeré udaje pro vyřízení jsme předali na poskytovatele.

Pro zrušení pošlete SMS ve tvaru STOP SCAN na cislo 90319.

Pokud nechcete Prémiové služby na Vašem telefonu využívat, doporučujeme je nechat blokovat u Vašeho operátora.



Děkujeme.

S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.5.2017 19:58, před 8 lety


Ladislav Malý

Dobrý den,
děkuji za informaci, ale SMS pro zrušení neobjednané služby není možné. Prémiové SMS jsem již u operátora zablokoval. Žádám tedy o zrušení z vaší strany. A dále navrácení požádované částky na výše uvedený účet.

Děkuji
Ladislav Malý

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 15:13, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.