Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den, bylo mi neoprávněně odečteno za neobjednané služby z tel. čísla 774 913 710 sms na 90319099 v ceně 99,-kč celkem 6x99=594,-kč za dubnové zůčtovací období u Vodafonu. Nebyl jsem upozorněn a po přijetí sms mi byla naúčtována částka 99,- Kč, ta samá částka pro zrušení aplikace, kterou jsem si nestáhl, se kterou jsem nesouhlasil a nebyl jsem předem upozorněn na naúčtování částky. Toto považuji za podvodné jednání a uvedení spotřebitele v omyl.
sms
Tímto žádám Vaší společnost o zrušení této služby a rychlé sjednání nápravy z Vaší strany, tedy navracení peněžní ztráty na účet 1146632013/0800
Děkuji za kladné vyřízení. Ladislav Malý
|
Tweet |
Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.
Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Užitečné informace nalezne spotřebitel na této adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Dobrý den pane Malý,
společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.
Chybné SMS řešíme s provozovatelem této služby, děkujeme za uvedení reklamace a veškeré udaje pro vyřízení jsme předali na poskytovatele.
Pro zrušení pošlete SMS ve tvaru STOP SCAN na cislo 90319.
Pokud nechcete Prémiové služby na Vašem telefonu využívat, doporučujeme je nechat blokovat u Vašeho operátora.
Děkujeme.
S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Dobrý den,
děkuji za informaci, ale SMS pro zrušení neobjednané služby není možné. Prémiové SMS jsem již u operátora zablokoval. Žádám tedy o zrušení z vaší strany. A dále navrácení požádované částky na výše uvedený účet.
Děkuji
Ladislav Malý
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.