Společnost


Svorada s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1593Nedodané zboží: kolo Specialized Carve Comp 29

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 1 den 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.12.2013, před 11 lety

Martin Machač

Znění stížnosti

dne 3.10.2013 jsem přes e-shop prodejce (SVORADA s.r.o. se sídlem Heršpická 781/7, 639 00, Brno; identifikační číslo: 29279160) objednal horské kolo nabízané s Akční cenou (sleva 30% z původní ceny). Od prodejce jsem obratem obdržel el.objednávku s údaji nutnými pro úhradu kupní ceny (zlevněné o 30%). Zvolil jsem způsob úhrady "platba: Bankovním převodem" a ihned jsem zadal bance platební příkaz.
Poté jsem od prodejce obdržel omluvný dopis, že z důvodu chyby v jejich systému se nesprávně zobrazila cena a že mi nejsou schopni zboží za tuto zlevněnou cenu dodat. Podle nich správná Akční cena měla být zlevněna o 15% z původní ceny.
Na moji reklamaci, že jsem obchod uzavřel v dobré víře, v souladu s obchodními podmínkami e-shopu a nadále očekávám plnění uzavřené smlouvy, mi jejich zástupce odpověděl zamítavě.
Pokoušel jsem se o mimosoudní dohodu zprostředkovanou přes Sdružení ochrany spotřebitele - asociace, ale e-shop odmítl komunikovat z důvodu cituji:"V souladu s interními směrnicemi, které vycházejí
ze zákona na ochranu osobních údajů a dalších norem, nejsme oprávněni řešit takovým způsobem jakékoliv záležitosti našich zákazníků se třetími stranami."
Podle mě neoprávněně.


Produkt

Specialized Carve Comp 29, blackred/white M 2013, Kód produktu: 91E7-4103


Požadované řešení

Jsem ochoten přistoupit na změnu Kupní smlouvy, co se jejího předmětu týče. Změna smlouvy by však musela zaručit stejnou či obdobnou kvalitu zboží pochopitelně též stejnou či obdobnou výši kupní ceny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2013 14:48, před 11 lety

Smlouva byla uzavřena již doručením objednávky zboží prodejci. Pokud prodejce uvedl špatnou cenu, nemůže to být k tíži spotřebitele, který smlouvu uzavřel v dobré víře, nemohl tedy chybu prodejce předpokládat. Jakmile je smlouva jednou uzavřena jsou strany povinny plnit podle smlouvy řádně a včas. Pokud objednané zboží není včas dodáno, má spotřebitel nárok na náhradu škody dle §420 občanského zákoníku.

Pokud spotřebitel se zveřejněním údajů souhlasí, nemůže se prodejce dopustit porušení zákona na ochranu osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2014 17:03, před 10 lety

Společnost Svorada s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitel má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.