Počet nahlášených stížností: | 24 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Mobilní telefon zakoupen v prodejně Setos Ostrava. Před koncem záruky se začal sám vypínat. A pote naskočila jen úvodní obrazovka 3x záruka uznána pokaždé aktualizace a obnovení čtvrtá reklamace neuznána že mobilní telefon v servise šel normálně zapnout.Tudíž zamítnutí na odstup od smlouvy.
Alcatel Pop C7
Odstoupení od smlouvy a vracení peněz.
|
Tweet |
Žádat odstoupení od smlouvy a vrácení peněžních prostředků je možné v případě, není-li možné věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V praxi to znamená, že pokud je zboží reklamováno 3x pro stejnou vadu nebo 4x pro jinou vadu a reklamace byly uznané, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků.
Má-li spotřebitelka pochyby, že její reklamace byla vyřízena řádně, jelikož vada přetrvává, je vhodné výsledek reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena s náležitou péčí, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek, že vada přetrvává i po vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.