Počet nahlášených stížností: | 17 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Popis závady:Stále se protáčí hlava, i když je zapnutý příklep.
Posouzení od prodávajícího:Rotor i stator byly poškozeny cizím předmětem. Z tohoto důvodu nebylo uznáno na záruku. Oprava stroje by byla nerentabilní.
Vyjádření k reklamaci: Vzhledem k výše uvedenému se reklamace zamítá.
Výrobek byl zakoupen v Liberci ve f.-Bauhaus dne 6.4.2016 a 11.3.2017 byla podána reklamace.
Druh výrobku:Vrtací kladivo BOSCH PBH 2200RE, EAN:3165140773546, Art:101941/22517300
S vyjádřením reklamace rozhodně nesouhlasím!! Rotor i stator nebyl poškozen cizím předmětem jak uvádí prodejce.Za prvé to není vůbec pravda a navíc prodávající by tuto skutečnost musel dokázat, což nelze... Požaduji výměnu zboží za funkční.Prodejce dává záruku 5let, ale výrobek byl funkční pouze 11.měsíců.
|
Tweet |
Uplynulo-li od převzetí zboží více než 6 měsíců, musel v by případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Na základě žádosti stížnost znovu otevíráme a dáváme společnosti prostor k vyjádření.
Dobrý den, naše dodavatele si pečlivě vybíráme, protože kvalita výrobků, které nabízíme, je pro nás extrémně důležitá. Proto informace, že nejste spokojen s kvalitou výrobku, který jste u nás zakoupil, je pro nás velmi závažná a co se týče reklamačního sporu, stojíme na vaší straně.
Bohužel, většinou není v našich silách posoudit, jedná-li se o vadu výrobku nebo poškození, které vzniklo nesprávným používáním výrobku. Z tohoto důvodu postupujeme reklamaci přímo výrobci, který to dokáže posoudit nejlépe.
Moc nás mrzí, že vaše reklamace byla zamítnuta. Pokud máte pocit, že byla zamítnuta neprávem, můžeme společně zamítnutí reklamace rozporovat. Protože náš ani váš názor pravděpodobně výrobce nepřesvědčí, potřebovali bychom v tomto případě znalecký posudek, který by prokázal, že se jedná o vadu výrobku. Pokud bychom takovýto posudek měli, mohli bychom požadovat okamžitou výměnu zboží a proplacení veškerých nákladů spojených se získáním znaleckého posudku.
Pokud takovýto posudek nemáme, máme možnosti spíše omezené. Můžeme však trvat na přezkoumání reklamace.
S pozdravem,
Váš BAUHAUS k.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.