Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Na konci měsíce března jsem si na stránkách Mall.cz objednala šicí stroj SingerSMC 1412 ,za 299 kč,- v akci a to dobírkou.Přišel mi potvrzovací email,že objednávka je přijata a bude mi doručena dne 10.4.2017 a že mi děkují za nákup.Nic mi nepřišlo a tak jsem se zajímala,jak je na tom moje objednávka.Po pár dnech se omluvili,že zboží nezašlou,jelikož cena byla chybná.Velice mneto udivilo,jelikož známá tento stroj obdržela za tuto akční cenu,jak uváděli.
Singer SMC 1412 cena 299 kč AKCE maloobchodní cena 4900kč ušetříte 4601kč- 93%
Trvám na dodání objednaného zboží za tuto částku nebo pokud není skladem podobného stroje.
|
Tweet |
Návrh dodat zboží za určenou cenu učiněný při podnikatelské činnosti reklamou, v katalogu nebo vystavením zboží je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty podnikatele plnit. Pokud spotřebitel přijme tuto nabídku, vzniká kupní smlouva a strany jsou vázané právy a povinnostmi z tohoto závazku. Prodávající má povinnost dodat sjednané zboží a spotřebitel má povinnost zaplatit ujednanou kupní cenu.
Pouze v případech, kdyby došlo ke zjevné administrativní chybě, že by spotřebitel nemohl v dobré víře předpokládat, že by byl výrobek za uvedenou cenu skutečně prodán, může prodávající namítat neplatnost závazku. Tato chyba však musí být zjevná a cena by musel být neúměrná hodnotě zboží.
V případě, že prodejce mění po přijetí objednávky cenu, mohlo by být takové jednání vyhodnoceno jako tzv. vábivá reklama dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele, která je klamavou obchodní praktikou. V takovém případě by bylo třeba jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně uložit ve správním řízení pokutu.
Spotřebitel má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Podnikatel je povinen poskytnout České obchodní inspekci součinnost potřebnou k efektivnímu průběhu mimosoudního řešení spotřebitelského sporu. Pokud tak neučiní, má Česká obchodní inspekce pravomoc udělit podnikateli pokutu až do výše 1 000 000,- Kč.
Vážená paní Zaharowská,
mrzí mne, že došlo k tomuto nedorozumění a poprosila bych Vás o zaslání čísla objednávky na overeno@mall.cz .
Obratem situaci prověřím a budu Vás následně kontaktovat.
Děkuji a přeji Vám hezký den.
S pozdravem,
Kristina Svatíková
overeno@mall.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
objednávka č. 96515973 šicího stroje singer..Žádám o doručení zboží na mou adresu
Stížnost přeřazujeme opět na společnost.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.